دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 – انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 - انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

 

دانلود App2SD PRO: All in One Tool برای اندروید

| انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید |

 

App2SD PRO: All in One Tool 16.0 تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار “انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید” است که می‌تواند بسیاری از محدودیت‌ها در گوشی و تبلت اندرویدی شما را برطرف کند. اگر شما هم با مشکل آزاردهنده کمبود فضای حافظه داخلی در گوشی یا تبلت‌های اندرویدی دست و پنجه نرم می‌کنید، ما برایتان یک ابزار تخصصی و قدرتمند را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند یک بار برای همیشه به مشکلات شما خاتمه دهد! حافظه گوشی یا تبلت شما هم خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردید پر شده است؟ با ما باشید تا با معرفی یک روش فوق‌العاده، این مشکل را برای همیشه حل کنیم! بسیاری تصور می‌کنند که با خرید یک مموری کارت ساده می‌توان مشکل کمبود حافظه در اندروید را حل کرد؛ ولی واقعیت امر این است که بسیاری از داده‌ها در حافظه داخلی قرار گرفته و حتی پس از انتخاب مموری کارت به عنوان حافظه اصلی، باز هم پس از مدتی شاهد پر شدن حافظه خود خواهید بود.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، امکان انتقال برنامه و بازی‌های نصب شده به مموری کارت را همراه با دیتای کامل آنان در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه در واقع یک راهکار جایگزین برای اپلیکیشن محبوب Link2SD است که در گذشته توانسته بود محبوبیت بسیاری را از جهت استقبال کاربران به دست آورد. نرم افزار فعلی که نیازمند روت بودن دستگاه اندرویدی شماست، پارتیشن دوم گوشی و تبلت شما را به عنوان حافظه داخلی شناخته و بدین طریق شما می‌توانید مموری کارت خود را به عنوان حافظه اصلی سیستم معرفی کرده و مشکل پر شدن سریع حافظه را برای همیشه حل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار App2SD PRO: All in One Tool برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار App2SD PRO: All in One Tool :

– دارا بودن امکان Link2SD به منظور انتقال برنامه‌ها و کلیه متعلقات آنان به حافظه خارجی

– نصب خودکار بیزی باکس

– امکان حذف کردن آسان و سریع برنامه‌ها

– قابلیت انتقال آسان برنامه‌ها و بازی‌ها به مموری کارت

– قابلیت مدیریت پارتیشن و پارتیشن‌بندی از طریق نرم افزار

– امکان برطرف ساختن مشکل دسترسی به پارتیشن دوم در اندروید

– قابلیت پاک کردن اپ‌های شکسته

– سازگاری با فایل فرمت Fat32, Ext2, Ext3, Ext4, exFat, F2FS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

App2SD Pro1 85x150 - دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 - انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید App2SD Pro2 85x150 - دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 - انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید App2SD Pro3 85x150 - دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 - انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید App2SD Pro4 85x150 - دانلود App2SD PRO: All in One Tool 16.0 - انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR