دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 – تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 - تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper: Ultra Kill برای اندروید

| بازی تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper: Ultra Kill 1.1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Royal Reilly است. همانطور که در اکثر فیلم‌ها دیده‌ایم، ماموریت‌های مهم در رابطه با کشتن قربانیان داستان فیلم همواره به یک فرد ماهر در زمینه تیراندازی از راه دور محول می‌شود. یک تک تیرانداز ماهر، فردی است که در هر لحظه قادر باشد نفس خود را حبس کرده و با یک نشانه‌گیری دقیق، هدف خود را از پای درآورد. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز بازدیدکننده در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه مهیج و جذاب را برای شرکت در چنین ماموریت‌هایی برایتان فراهم می‌کند.

شما به عنوان شخصیت اصلی این بازی، موظف هستید که در شرایط حساس و دلهره‌آور، آرامش خود را حفظ کرده و برای یک شلیک بدون خطا، یک نشانه‌گیری دقیق را انجام دهید. در داستان این بازی اندرویدی می‌خوانیم که یک شرکت بزرگ با اهدافی خطرناک برای دنیا، به عنوان دشمن اصلی شما معرفی شده است. شما موظف هستید که به منظور خنثی ساختن این خطرات، ماموریت‌های بازی را با کمترین خطا به انجام رسانده و اهداف تعیین شده را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Sniper: Ultra Kill را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper: Ultra Kill :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه ماموریت‌ها در بازی

– امکان نقش‌آفرینی در موقعیت‌های مختلف برای تیراندازی به سمت اهداف

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

– امکان تیراندازی با انواع سلاح‌ها

– گیم‌پلی جذاب و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Ultra Kill1 150x84 - دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 - تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Ultra Kill2 150x84 - دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 - تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Ultra Kill3 150x84 - دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 - تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Ultra Kill4 150x84 - دانلود بازی Sniper: Ultra Kill 1.1.2 - تک‌ تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR