دانلود بازی Signal Simulator برای PC

دانلود بازی Signal Simulator برای PC

 

دانلود بازی Signal Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز سیگنال |

| نسخه PLAZA |

 

Signal Simulator بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Blagovest Penev ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری، از ستی (SETI) الهام‌گیری کرده است. اوه یادمان رفت! در ابتدا بد نیست که نگاهی به وظایف موسسه ستی بیندازیم! ستی، یک موسسه بزرگ و شناخته شده در دنیای ما انسان‌ها در راستای جستجو و کشف هوش فرازمینی است. سال‌هاست که بشر با نگاه به آسمان، به دنبال موجودات فضایی و دیگر هم‌نوعان ما در فضا می‌گردد و در این بین، نقش موسسه ستی غیرقابل انکار بوده است. در این بازی کامپیوتری، شما در نقش یک دانشمند مطرح در همین موسسه ایفای نقش می‌کنید که سعی می‌کند یک سیگنال فرازمینی و متعلق به بیگانگان را کشف کند.

وظیفه شما این است که آنتن‌های رادیویی بزرگ را کنترل کنید تا شاید یکی از سیگنال‌های دریافتی، از مسافتی دور و توسط گونه‌ای ناشناس از موجودات بیگانه ارسال شده باشد. دانشمندان بسیاری در رویای کشف یک سیگنال واقعی از بیگانگان در این موسسه مشغول به کار بوده‌اند. حال این وظیفه باری دیگر بر عهده شما گذاشته شده تا شاید این شما باشید که اولین سیگنال مربوط به گونه‌ای هوشمند از موجودات بیگانه را کشف و نام خود را در تاریخ جاودانه خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Signal Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Signal Simulator 1 300x166 - دانلود بازی Signal Simulator برای PC Signal Simulator 2 300x166 - دانلود بازی Signal Simulator برای PC

 

Signal Simulator 3 300x166 - دانلود بازی Signal Simulator برای PC Signal Simulator 4 300x166 - دانلود بازی Signal Simulator برای PC

 

تریلر بازی Signal Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7/Win 8/Win 10 x64
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB Dedicated Memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Sound Card: DirectX® Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7/Win 8/Win 10 x64
Processor: 3.0 Ghz Quad Core CPU or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB Dedicated Memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Sound Card: DirectX® Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.13 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR