دانلود Microsoft SQL Server 2017 – تمامی نسخه های اس کیو ال سرور 2017

دانلود Microsoft SQL Server 2017 - تمامی نسخه های اس کیو ال سرور 2017

 

دانلود Microsoft SQL Server 2017

| تمامی نسخه های اس کیو ال سرور 2017 |

Microsoft SQL Server Developer + Enterprise + Enterprise Core + Standard + Web 2017

 

Microsoft SQL Server 2017 جدیدترین نسخه از نرم افزار پیشرفته و قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور است که متناسب با نیاز شما برنامه‌‌نویسان و مدیران پایگاه‌های داده‌ عرضه می‌شود. Microsoft SQL Server نام یک نرم افزار شناخته شده و بسیار قدرتمند در زمینه مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود. نسخه 2017 این نرم افزار، با اهداف جدید و قدرتمندتری نسبت به همیشه در اختیار برنامه‌نویسان، مدیران پایگاه‌های داده و یا تحلیل‌گرهای بانک‌های اطلاعاتی عرضه شده است. همزمان با توسعه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های دنیای دیجیتال، نیاز به ذخیره و بازیابی اطلاعات بسیار پررنگ‌تر از همیشه خود را نشان داد و همین امر سبب شد که مفهوم جدیدی تحت عنوان بانک اطلاعاتی در توسعه سرویس‌ها مطرح شود.

مایکروسافت اس کیو ال سرور، مجموعه‌ای از امکانات بسیار مفید و کاربردی برای مدیریت پایگاه‌های داده را داراست و به کمک آن به سادگی می‌توانید به مدیریت جداول، ستون‌ها و مقادیر درون پایگاه‌های داده بپردازید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اس کیو ال سرور، توانایی ارتباط با شبکه اینترنت و راه‌‌اندازی در سیتسم‌های سرور برای اهداف بزرگ و تجاری است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft SQL Server 2017 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft SQL Server 2017 :

– مناسب برای نیاز برنامه‌نویسان دات‌نت و یا سرویس‌های تحت وب

– دارا بودن سرویس‌های پیشرفته مدیریت پایگاه‌های داده

– امکان تهیه گزارشات دقیق

– سازگاری کامل با محیط ویژوال استودیو

– دارا بودن محیط مدیریت جداول، ستون‌ها، پایگاه‌ها و مقادیر آنان

– مناسب برای توسعه اپلیکیشن‌های آفلاین و یا سرویس‌های تحت وب

– پشتیبانی از نمایش‌های نموداری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR