دانلود BeeCut 1.7.10.2 – نرم افزار ویرایش فایل‌های ویدیویی

دانلود BeeCut 1.6.8.46 - نرم افزار ویرایش فایل‌های ویدیویی

 

دانلود BeeCut

| نرم افزار ویرایش فایل‌های ویدیویی |

 

BeeCut 1.7.10.2 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور ویرایش فایل‌های ویدیویی و ساخت فیلم‌هایی زیبا و شگفت‌انگیز است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند با بهره‌گیری از یک کتابخانه عظیم از انواع افکت‌ها و المان‌های زیبا برای ساخت فیلم، ویدیوی دلخواه خود را با خلاقیت شخصی‌اش ایجاد و سپس آن را با دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این نرم افزار، بر خلاف دیگر ابزارهای پیشرفته و شناخته شده از سادگی بسیاری برای ساخت فیلم و آثار ویدیویی برخوردار است؛ از این روی هر فردی با هر میزان دانش کامپیوتری می‌تواند فایل ویدیویی دلخواه خود را ایجاد و یا اینکه با وارد کردن فیلم‌ها، اقدام به ویرایش آن کند. وجود صدها فیلتر و تمپلیت از پیش آماده شده، شما را قادر می‌سازد تا در شرایط مختلف بتوانید به انواع موارد مورد نیاز برای ساخت یک اثر ویدیویی شگفت‌انگیز دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند فایل ویدیویی مورد نظر خود را به محیط آن وارد کرده و سپس با چند کلیک ساده فریم دلخواه خود را به آن اضافه و یا از فیلم حذف کند. علاوه بر این، شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را در کنار هم قرار داده و با افزودن یک صدای پس زمینه، یک فایل ویدیویی خلاقانه (اسلایدشو) ایجاد کنید. از دیگر خصوصیات این نرم افزار می‌توان به دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، دارا بودن ده‌ها افکت زیبا و جذاب اینستاگرامی، توانایی برش و یا ادغام فایل‌های ویدیویی و … اشاره کرد.هم اکنون می توانید نرم افزار BeeCut را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BeeCut :

– دارا بودن یک مجموعه غنی از ابزارهای پیشرفته برای ساخت و ویرایش فیلم

– امکان آماده‌سازی فیلم‌های جذاب و شگفت‌انگیز مخصوص واینرهای اینستاگرامی

– دارا بودن صدها افکت و فیلتر زیبای ثابت و حرکتی

– امکان افزودن فایل صوتی به پس‌زمینه فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند برای ویرایش عکس، فیلم و موزیک

– امکان احاطه کامل بر کلیه جنبه‌ها و اجزای فایل ویدیویی

– امکان خروجی گرفتن از ویدیوها در انواع فرمت‌های ویدیویی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BeeCut.cover1  300x179 - دانلود BeeCut 1.7.10.2 - نرم افزار ویرایش فایل‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR