دانلود بازی F1 Manager 0.08.7951 – مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی F1 Manager 0.04.7450 - مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی F1 Manager برای اندروید

| بازی مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا |

 

F1 Manager 0.08.7951 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Hutch Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران بازی‌های مسابقه‌ای در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از رقابت‌های فرمول 1 را برایتان به تصویر می‌کشد که در آن شما به عنوان مدیر این مسابقات و رویدادهای بزرگ آن نقش‌آفرینی می‌کنید. مسابقات فرمول 1 و یا جایزه بزرگ، طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. یک تیم کامل شامل مدیر، اعضای بخش نی، راننده وسیله نقلیه و دیگر افراد ضمن تعامل و همکاری با یکدیگر در تلاش هستند تا بتوانند مسابقه و رویداد هر بخش را با موفقیت تیمی به پایان برسانند. وظیفه شما این است که کنترل و مدیریت رویدادها را بر عهده گرفته و چالش پذیرش یا رد ریسک‌ها را با راننده تیم در میان بگذارید.

شبیه‌سازی رقابت‌های فرمول 1 در این بازی به زیباترین شکل ممکن صورت گرفته و تقریبا تمامی آیتم‌ها در آن به خوبی به تصویر کشیده شده است. در این بازی شما می‌توانید راننده مورد علاقه خود را از بین اعضای واقعی این رقابت‌ها انتخاب نموده و در ده‌ها مسیر رسمی مربوط به مسابقات جایزه بزرگ ایفای نقش کنید. گروه‌های واقعی، مسیرهای مشابه با واقعیت، رانندگان مطرح و شبیه‌سازی مسابقات جایزه بزرگ 2019 با تمامی جنبه‌های مربوط به آن از دیگر خصوصیات جذاب و منحصر به فرد این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی F1 Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی F1 Manager :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد در سبک مدیریت مسابقات فرمول 1

– امکان ساخت تیم مدیریتی فرمول 1 و رقابت با دیگر پلیرها

– امکان مشاهده رقابت‌ها به صورت زنده

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه مسابقات، رانندگان، اتومبیل‌ها، مسیرها و …

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

F1 Manager1 85x150 - دانلود بازی F1 Manager 0.08.7951 - مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا F1 Manager2 85x150 - دانلود بازی F1 Manager 0.08.7951 - مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا F1 Manager3 85x150 - دانلود بازی F1 Manager 0.08.7951 - مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا F1 Manager4 85x150 - دانلود بازی F1 Manager 0.08.7951 - مدیریت مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 + 330 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR