دانلود آموزش سی پلاس پلاس در 4 ساعت – Learn C++ in Less than 4 Hours – for Beginners – Udemy

دانلود آموزش سی پلاس پلاس در 4 ساعت - Learn C++ in Less than 4 Hours - for Beginners - Udemy

 

دانلود آموزش سی پلاس پلاس در 4 ساعت

| Learn C++ in Less than 4 Hours – for Beginners  |

MP4 | | Duration: 1.5 Hours | Language: English

 

آموزش سی پلاس پلاس در 4 ساعت (Learn C++ in Less than 4 Hours – for Beginners) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، شما علاقه‌مندان به یادگیری زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس (++C)، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به دنیای این زبان پرکاربرد قدم نهاده و با مقدمات آن آشنا شوید. یکی از چالش‌هایی که برنامه‌نویسان تازه‌وارد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که نمی‌دانند از کجا و چگونه یادگیری مهارت خود را شروع کنند. دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، کدنویسی به زبان سی‌پلاس‌پلاس را در زمانی کوتاه به شما آموزش می‌دهد تا با یادگیری اساس این زبان برنامه‌نویسی، بتوانید برای ساخت پروژه‌های بزرگ مهارت خود را به چالش بکشید.

لازم به توضیح است که تنها با داشتن پیشینه برنامه‌نویسی مقدماتی در هرکدام از زبان‌های برنامه‌نویسی، می‌توانید این دوره را با تاثیرپذیری بیشتری دنبال کنید. این دوره آموزشی سعی بر آن دارد تا شما علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس را با مفاهیم اساسی این زبان آشنا کرده و دیدگاهی مفهومی از برنامه‌نویسی شیء گرا به شما بدهد. در این دوره، شما مفاهیم مقدماتی را با مثال‌هایی ساده و ابتدایی آغاز کرده و به تدریج با مفاهیم پیچیده‌تر نیز آشنا خواهید شد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش سی پلاس پلاس در 4 ساعت :

– آشنایی با انواع متغیرها در سی‌پلا‌س‌پلاس

– آشنایی با فضاهای نام (namespaces) در ++C

– آشنایی با نحوه گرفتن داده از کاربر و چاپ خروجی بر روی صفحه

– آشنایی با توابع در سی‌پلاس‌پلاس

– آشنایی با کلاس‌ها و اشیاء

– آشنایی با رویکرد برنامه‌نویسی شیء گرا

– آشنایی با مفهوم توابع دوست (Friend) در سی‌پلاس‌پلاس

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 276 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR