دانلود CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder 2.5 Build 314 – نرم افزار طراحی وب‌سایت

دانلود CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder 2.5 Build 314 - نرم افزار طراحی وب‌سایت

 

دانلود CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder

| نرم افزار طراحی وب‌سایت |

 

CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder 2.5 Build 314 نرم افزار جدید، مدرن و قدرتمند برای طراحان وب است که آنان را قادر می‌سازد با بهره‌گیری از یک مجموعه غنی از ابزارهای کاربردی، بتوانند صفحات اینترنتی  مدرن و زیبا را در مدت زمانی کوتاه ایجاد کنند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند قالب و ساختار کلی وب‌سایت خود را طرح‌بندی و سپس فرآیند طراحی آن را آغاز نماید. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند وب‌سایت خود را در محطی همچون یک مرورگر اینترنتی طراحی کند تا بدین ترتیب هم از سازگارپذیری آن اطمینان حاصل شود و هم اینکه بدون نیاز به کدنویسی پیچیده، صفحات با بهره‌وری بیشتری ایجاد گردند.

بوت‌استرپ (Bootstrap)، مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب است که دستورات اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، سی‌اس‌اس (CSS) و توابع جاوا اسکریپت را جهت تولید و نمایش فرم‌ها، دکمه‌ها، تب‌ها، ستون‌ها و دیگر المان‌های گرافیکی رایج در صفحات اینترنتی در خود دارد. یک طراح وب می‌تواند با بهره‌گیری از این فریمورک، صفحات اینترنتی را با حداکثر میزان بهینگی ایجاد و از سازگاری کامل آن با انواع دستگاه‌ها، اندازه‌های مختلف صفحات نمایشگر و … اطمینان حاصل کند. هم اکنون می توانید نرم افزار CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder :

– دارا بودن مجموعه‌ای از کامپوننت‌های از پیش آماده شده برای به‌کارگیری در طراحی صفحات وب

– امکان به‌کارگیری جوهره خلاقیت طراح با تازه‌ترین استانداردها در طراحی وب

– احاطه کامل بر کلیه کنترل‌های سی‌اس‌اس

– امکان کنترل آسان قرارگیری المان‌ها در صفحه وب

– امکان تعیین چندین بک‌گراند مختلف برای صفحات وب

– امکان مدیریت کامل مجموعه رنگ‌ها

– امکان بهره‌گیری از فونت‌های زیبا و مدرن در صفحه وب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder.cover1  300x263 - دانلود CoffeeCup Responsive Bootstrap Builder 2.5 Build 314 - نرم افزار طراحی وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 161 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR