دانلود ELCAD / AUCOPlan 2019 17.14 x86/x64 – نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی با قابلیت چاپ

دانلود ELCAD / AUCOPlan 2019 17.14 x86/x64 - نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی با قابلیت چاپ

 

دانلود ELCAD / AUCOPlan

| نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی با قابلیت چاپ |

 

ELCAD / AUCOPlan 2019 17.14 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید در زمینه طراحی مدارهای الکتریکی چند لایه با قابلیت چاپ است که در حوزه صنعت امکانات گسترده‌ای را در اختیار مهندسی رشته برق (قدرت/الکترونیک) قرار می‌دهد. نام این نرم افزار، از مخفف عبارات نقشه‌کشی الکتریکی (Electrical Cad) گرفته شده و از زمان عرضه اولیه آن در سال 1985 میلادی تاکنون، همواره در حال توسعه و برزورسانی بوده است. این نرم افزار پیشگام، ضمن سازگاری کامل با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز توانسته اعتماد بسیاری از مهندسین این حوزه را به خود جلب کرده و به عنوان یک گزینه قابل اعتماد برای مهندسین شناخته شود.

با بیش از سه دهه تجربه در این زمینه، نرم افزار مذکور توانسته به یک گزینه مناسب برای تولید مستندات برق تبدیل گردد. این برنامه از همان ابتدا بر سازگاری کامل با داده‌ها تاکید داشته و سازمان‌ها می‌توانند برای دراز مدت بر روی آن حساب کنند. با بهره‌گیری از امکانات مستندسازی این برنامه می‌توان فایل‌ها و مستندات سیستم‌های الکتریکی را در یک نسخه پی‌دی‌اف (PDF) هوشمند خروجی گرفت . در هر بخشی از کار آنان را مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار در سراسر جهان و توسط بسیاری از شرکت‌های فعال در عرصه طراحی و ساخت مستندات برقی کاربرد داشته و تمامی استانداردهای لازم برای مستندسازی سیستم‌های الکتریکی را در خود جای داده است. هم اکنون می توانید نرم افزار wnr را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ELCAD / AUCOPlan :

– امکان ترسیم انواع نقشه‌ها با قابلیت چاپ

– سازگاری با فرمت‌های رایج در دنیای نرم افزارهای کد (CAD)

– امکان تهیه مستندات قابل حمل برای انواع نقشه‌ها و پروژه‌ها

– قابلیت آماده‌سازی انواع نقشه‌های کاربردی از ترمینال‌ها، ورودی و خروجی جریانات برقی

– امکان مرتب‌سازی نقشه‌ها و ورودی‌ها متناسب با نیاز برای چاپ

– امکان ترسیم انواع اشکال هندسی و اعمال تغییر در هریک

– قابلیت تهیه اسناد در فرمت‌های DXF, DWG, TIFF و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ELCAD AUCOPlan.cover1  300x234 - دانلود ELCAD / AUCOPlan 2019 17.14 x86/x64 - نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی با قابلیت چاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 709 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR