دانلود Niagara Launcher 0.7.8 – لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید

دانلود Niagara Launcher 0.7.8 - لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید

 

دانلود Niagara Launcher برای اندروید

| لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید |

 

Niagara Launcher 0.7.8 نام یک لانچر اندرویدی جدید و زیبا است که به کمک آن می‌توانید محیط کاربری موبایل یا تبلت خود را به کلی دگرگون کنید. همه ما در نخستین روزهای خرید یک گوشی یا تبلت جدید، عاشق رابط کاربری، آیکون‌ها و به طور کلی محیط گرافیکی دستگاه‌مان می‌شویم. طولی نمی‌کشد که این محیط برایمان تکراری و رفته رفته خسته‌کننده می‌شود. در چنین مواقعی، یک خانه تکانی اساسی می‌تواند گزینه مناسبی برای فرار از این فضای تکراری باشد! نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، در واقع یک لانچر زیبا با رابط گرافیکی کاربرپسند است که می‌تواند محیط کاربری گوشی یا تبلت شما را به کلی دگرگون سازد.

لانچر نیاگارا قادر است یک محیط بسیار زیبا و متفاوت را در هوم اسکرین گوشی و تبلت اندرویدی شما به وجود آورد تا بتوانید از تجربه کار با دستگاه خود لذت ببرید. به کمک این لانچر، شما می‌توانید لیست کامل اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی خود را در نمایی بسیار زیبا و کاربرپسند مشاهده کرده و با ترتیب حروف الفبای آن‌ها، سریعا به آیتم‌های دلخواه خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Niagara Launcher برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Niagara Launcher :

– امکان لیست کردن اپلیکیشن‌ها در نمایی زیبا و ساده

– امکان پیش‌نمایش بسیار زیبای اعلان‌ها در هوم اسکرین

– قابلیت مخفی‌سازی اپلیکیشن‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Niagara Launcher 1 85x150 - دانلود Niagara Launcher 0.7.8 - لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید Niagara Launcher 2 85x150 - دانلود Niagara Launcher 0.7.8 - لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید Niagara Launcher 3 85x150 - دانلود Niagara Launcher 0.7.8 - لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید Niagara Launcher 4 85x150 - دانلود Niagara Launcher 0.7.8 - لانچر جدید و بسیار زیبای نیاگارا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR