دانلود LizardSystems LanSend 2.7.0 Build 67 – نرم افزار ارسال پیام درون شبکه

دانلود LizardSystems LanSend 2.7.0 Build 67 - نرم افزار ارسال پیام درون شبکه

 

دانلود LizardSystems LanSend

| نرم افزار ارسال پیام درون شبکه |

 

LizardSystems LanSend 2.7.0 Build 67 نام یک نرم افزار جدید، ساده و کم‌حجم به منظور ارسال پیام آسان و درون شبکه به کاربران است. این ابزار، بیشتر متناسب با نیاز مدیران شبکه و کارشناسانی است که می‌خواهند به صورت از راه دور با کاربران سیستم در ارتباط باشند. در یک شرکت یا سازمان، عمده مشکلات کامپیوتری و رفع ایرادات مربوط به آن از طریق ارتباط ریموت توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات (IT) انجام می‌گیرد. در مواقعی که شما به هنگام ارتباط ریموت با کاربر می‌خواهید پیامی را به وی منتقل کنید، نرم افزار فعلی می‌تواند در نهایت سادگی به کمک شما بیاید.

مدیران شبکه با استفاده از این برنامه می‌توانند پیام‌های مورد نظر خود را به صورت فوری به کاربران شبکه ارسال نمایند. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و آسان طراحی شده تا کاربر بتواند به سرعت با ویژگی‌های مختلف آن آشنایی پیدا کند. شما می‌توانید با اجرای این برنامه، کلیه کاربران حاضر در شبکه را به همراه مشخصات هریک مشاهده کرده و با چند کلیک ساده، پیغام متنی مورد نظر خود را به آن‌ها ارسال نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار LizardSystems LanSend را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LizardSystems LanSend :

– امکان برقراری ارتباط متنی ساده و سریع با کاربران شبکه

– قابلیت ارسال پیام‌ها به صورت فوری

– عدم نیاز به نصب برنامه بر روی سیستم کاربران

– عدم نیاز به ارتباط اینترنتی و عملکرد کاملا آفلاین تحت شبکه محلی

– قابلیت ارسال پیام به صورت گروهی

– توانایی نگهداری تاریخچه پیام‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LizardSystems LanSend.cover1  300x225 - دانلود LizardSystems LanSend 2.7.0 Build 67 - نرم افزار ارسال پیام درون شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR