دانلود بازی Fishing Life 0.0.33 – شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Fishing Life 0.0.31 - شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Fishing Life برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Fishing Life 0.0.33 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی .Nexelon inc است. ماهیگیری برای درمان قلب شماست؛ از این روی شما باید این ورزش را برای ادامه زندگی خود جدی بگیرید. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک محیط گرافیکی فوق‌العاده زیبا و آرامش‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد تا بتوانید آن را به طور مداوم در طول روز بازی کنید و با آن سرگرم باشید. دریایی وسیع و پر از ماهی در پیش روی شماست؛ شما می‌توانید قلاب ماهیگیری خود را به دریا انداخته و با صید انواع ماهی‌ها، از این تجربه جذاب لذت ببرید.

کاراکتر اصلی این بازی یک فرد کاملا عادی است. می‌توانید خود را جای وی تصور کرده و در حین تجربه ماهیگیری، خاطرات زندگی خود را مرور نمایید. شخصیت داستان این بازی، یک قایق معمولی و قلاب ماهیگیری دارد و از نشستن در این قایق و تماشای غروب آفتاب لذت می‌برد. سبک کنترل قلاب و شیوه صید ماهی‌ها در این بازی نیز تا حد امکان ساده و لذت بخش طراحی شده و شما می‌توانید با یدگیری مهارت‌های آن، شروع به صید انواع آبزیان از قبیل ماهی، کوسه و یا حتی وال‌‌های دریایی کنید. هم اکنون می توانید بازی Fishing Life را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Fishing Life :

– امکان صید انواع ماهی‌های زیبا، کوسه و یا حتی وال

– امکان تماشای طلوع و غروب آفتاب از یک نمای زیبا در درون قایق ماهیگیری

– صداپردازی فوق‌العاده و واقع‌گرایانه از امواج دریا

– امکان صید ماهی و قرار دادن آن‌ها در آکواریوم

– شبیه‌سازی بسیار عالی تجربه ماهیگیری

– دارا بودن گیم‌پلی خلاقانه و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fishing Life 1 150x84 - دانلود بازی Fishing Life 0.0.33 - شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت Fishing Life 2 150x84 - دانلود بازی Fishing Life 0.0.33 - شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت Fishing Life 3 150x84 - دانلود بازی Fishing Life 0.0.33 - شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت Fishing Life 4 150x84 - دانلود بازی Fishing Life 0.0.33 - شبیه‌ساز ماهیگیری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR