دانلود Acronis Snap Deploy 5.0.2003 + Bootable ISO – پیکربندی سریع سیستم‌ها در شبکه

دانلود Acronis Snap Deploy 5.0.1924 + Bootable ISO - پیکربندی سریع سیستم‌ها در شبکه

 

دانلود Acronis Snap Deploy

| پیکربندی سریع سیستم‌ها در شبکه |

 

Acronis Snap Deploy 5.0.2003 + Bootable ISO نام یک ابزار کاربردی و جدید برای کارشناسان واحد فناوری اطلاعات (IT) در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ است. اگر شما هم یکی از کارکنان این بخش در یک سازمان یا شرکت کامپیوتری هستید، بهتر از هرکسی می‌دانید که پیکربندی هریک از سیستم‌ها به تفکیک تا چه اندازه می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد. به عنوان مثال، نصب ویندوز و چندین نرم افزار دیگر بر روی کامپیوترها، ممکن است حتی تا چند روز از زمان ارزشمند شما را بگیرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، می‌تواند تمام این فرآیند را به نصب در یک کامپیوتر خلاصه کند تا بتوانید با یک بار پیکربندی، از آن در دیگر کامپیوترها نیز استفاده کنید.

این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که فرآیند پیکربندی کامپیوترها در شبکه را تنها با یک بار نصب (ویندوز/اپلیکیشن) به انجام برسانید. فرقی نمی‌کند که تعداد کامپیوترها و سرورها در شبکه به چه میزان باشد،؛ زیرا که با استفاده از این برنامه می‌توانید تنها یک سیستم را پیکربندی کرده و سپس کل این فرآیند را به طور خودکار در تمامی کامپیوترها نیز به اجرا درآورید. بدین ترتیب، کلیه کامپیوترها دارای یک ویندوز یکسان و نرم افزارهای نصب شده بر روی آن‌ها نیز کاملا مشابه با همدیگر بوده و هیچ تفاوتی بین آنان از لحاظ نرم افزاری وجود نخواهد داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Acronis Snap Deploy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Acronis Snap Deploy :

– سادگی و سرعت بسیار بالا در عملکرد

– فراهم‌سازی تمام نیاز کاربر برای پیکربندی سیستم‌ها

– سادگی در استفاده و دارا بودن راهنمای قدم به قدم

– پشتیبانی از ویندوز و لینوکس

– دارا بودن متدهای انعطاف‌پذیر برای پیکربندی سیستم

– امکان استفاده از نرم افزار تحت ویندوز یا دیسک بوت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Acronis Snap Deploy.cover1  300x189 - دانلود Acronis Snap Deploy 5.0.2003 + Bootable ISO - پیکربندی سریع سیستم‌ها در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/ISO
  • حجم : 1000/350 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR