دانلود Gemvision MatrixGold v.3.1.22284.1001 – نرم افزار تخصصی طراحی جواهر

دانلود Gemvision Matrix 9.0 Build 7349 - نرم افزار تخصصی طراحی جواهر

 

دانلود Gemvision MatrixGold

| نرم افزار تخصصی طراحی جواهر |

 

Gemvision MatrixGold v.3.1.22284.1001 نام یک نرم افزار تخصصی و ویژه برای فعالان در زمینه طراحی جواهرات است. طراحی طلا و جواهرات، هنری است که از دیرباز توسط اساتید مختلف در سراسر دنیا به انجام می‌رسید. عمده این طراحی به طریق مدل‌سازی دستی و سنتی انجام می‌شد و علی رقم دقت بسیار در این فرآیند، نتیجه نهایی آن با درصدی از خطا حاصل می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های پیشرفته در زمینه نرم افزارهای رایانه‌ای، تقریبا برای هر نیازی می‌توان یک ابزار تخصصی را در دنیای دیجیتال پیدا کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما استادکاران فعال در زمینه طراحی جواهرات ارائه می‌کنیم، راهکاری است که ططراحی به شیوه قدیمی و دستی را برای همیشه به تاریخ خواهد برد.

نرم افزار ماتریکس، یک ابزار شناخته شده و قدرتمند شامل مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های طراحی پیشرفته برای مدل‌سازی جواهرات است که موفق‌ترین هنرمندان جواهرات در جهان آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. با وجود ابزارهای مشابه دیگر در زمینه طراحی طلا و جواهر، ماتریکس بیش از نرم افزارهای دیگر مورد توجه هنرآموزان و مربیان جواهرسازی ایرانی قرار گرفته و سهولت دربه‌کارگیری ابزارهای مختلف، آن را به یک ابزار مناسب برای این نیاز تبدیل کرده است. مارتیسک به طور خاص برای سخت مدل‌هایی واقع‌گرایانه ازانواع جواهرات ساخته شده و به دلیل دقت بالا در زمینه طراحی کد (CAD)، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید جواهرات مورد نظر خود را ضمن دسترسی به آرشیوی عظیم از انواع سنگ‌های قیمتی و … طراحی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Gemvision Matrix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gemvision MatrixGold :

– دارا بودن دقت بالا در زمینه طراحی کلیه ابعاد و جزئیات جواهرات

– مناسب برای هنرآموزان و افراد خبره در زمینه طراحی طلا و جواهرات

– دسترسی به آرشیوی عظیم از انواع سنگ‌های قیمتی برای طراحی انگشتر، پلاک و …

– امکان طراحی جواهرات با خلاقیت شخصی هر فرد

– توانایی تولید تصاویری خارق‌العاده و نزدیک به واقعیت از مدل‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی کاربرپسند و بسیار زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gemvision Matrix.cover12 300x165 - دانلود Gemvision MatrixGold v.3.1.22284.1001 - نرم افزار تخصصی طراحی جواهر

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements Gemvision MatrixGold:

Minimum system requirements:
OS:Windows 10 (x64)
CPU:Intel i7 Quad Core, 2GHz (7th Generation) or Higher
Memory:RAM 8 GB / 16 GB
Video card:NVIDIA GeForce 1000 Series (GTX 1060, 1070, 1080) or higher
Space:512Gb SSD with 1Tb HDD
Display:1920×1080 Pixels or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR