دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.6.3 – انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.4.2 - انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Ninja Raiden Revenge برای اندروید

| بازی انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Ninja Raiden Revenge 1.6.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی astragon Entertainment GmbH است. در افسانه اوروچی (Orochi) آمده که یک شیطان هشت‌سر با هشت دم و یک شخصیت پلید سعی می‌کند تا جهان را با فعالیت‌های خود به سمت تاریکی پیش ببرد. گفته می‌شود که این افسانه قدیمی در واقع یک حقیقت واقعی از دنیای انسان است و این شیطان خبیث، هر 100 سال یک بار در دنیا ظاهر شده و برای احیای ترس و فرو بردن آن در هرج و مرج تلاش می‌کند.

داستان این بازی کامپیوتری، همزمان با زنده شدن این شیطان روایت می‌شود. اوروچی تاکنون صدها روستا و شهر مختلف را به نابودی کشانده و در نهایت به روستای باد (Wind) به عنوان محل زندگی نینجاها رسیده است. تمامی جنگجویان به کام مرگ رفته و فضایی از وحشت سراسر روستا را فرا گرفته است. رایدن (Raiden) به عنوان آرین جنگجوی روستای باد، سعی دارد که در برابر این تهدید بزرگ ایستادگی کرده و پی انتقام از این دشمن پلید برود. هم اکنون می توانید بازی Ninja Raiden Revenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ninja Raiden Revenge :

– ارائه ترکیبی فوق‌العاده و عالی از سبک نقش آفرینی، شمشیرزنی، معمایی و نقش‌آفرینی

– دارا بودن 8 محیط مختلف و مجموعا 96 مرحله جذاب و پرماجرا

– امکان رویارویی با 8 دشمن اصلی در طول مراحل مختلف

– امکانات کنترلی آسان بر روی حرکت کاراکتر

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ninja Raiden Revenge1 150x84 - دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.6.3 - انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ninja Raiden Revenge2 150x84 - دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.6.3 - انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ninja Raiden Revenge3 150x84 - دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.6.3 - انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت Ninja Raiden Revenge4 150x84 - دانلود بازی Ninja Raiden Revenge 1.6.3 - انتقام نینجا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR