دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 – موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 - موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stunt Moto Racing برای اندروید

| بازی موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stunt Moto Racing 2.1.3913 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک موتورسواری از استودیوی بازی سازی Enjoysports است. اگر شما هم از دوست‌داران موتورسواری و ثبت رکورد در هنگام پرش، گذر از موانع و … هستید، ما برایتان یک عنوان تازه و محبوب را سراغ داریم که با جذابیت‌های خاص خود می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. در این بازی شما باید موتورسیکلت خود را به حرکت درآورده و موانع موجود در مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارید. با وجود اینکه موتورسوار شما فردی ماهر و کاربلد است، ولی موانع این بازی به طرز هوشمندانه‌ای جهت خطا کردن شما کار گذاشته شده‌اند تا شما برای اثبات مهارت خود کار چندان ساده‌‌ای نداشته باشید.

این بازی دارای خصوصیات کنترلی ساده‌ و آسانی است که با چند بار بازی کردن شروع به یادگیری آن‌ها خواهید کرد. ده‌ها مرحله مختلف و جذاب نیز در بازی برای شما در نظر گرفته شده است که تنها با دقت و مهارت بالا می‌توانید از پس آن‌ها بر بیایید. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌هایی جذاب و دیدنی از طبیعت، رانندگی در مناطق بیابانی، برفی … از دیگر خصوصیات جذاب و مهیج این بازی به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید بازی Stunt Moto Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stunt Moto Racing :

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

– امکان بازی به صورت آفلاین

– دارا بودن بیش از 60 مسیر مختلف برای موتورسواری

– امکان بازی در 2 حالت مختلف

– امکان بازی در حالت بی‌نهایت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stunt Moto Racing1 150x84 - دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 - موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت Stunt Moto Racing2 150x84 - دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 - موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت Stunt Moto Racing3 150x84 - دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 - موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت Stunt Moto Racing4 150x84 - دانلود بازی Stunt Moto Racing 2.1.3913 - موتورسواری خیره‌کننده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR