دانلود ManyCam 6.7.0.34 – نرم افزار وبکم مجازی

دانلود ManyCam 6.7.0.34 - نرم افزار وبکم مجازی

 

دانلود ManyCam

| نرم افزار وبکم مجازی |

 

ManyCam 6.7.0.34 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه مجازی‌سازی وبکم کامپیوتر و لپ‌تاپ جهت ایجاد تصاویری جالب و خنده‌دار در مکالمات ویدیویی است. این نرم افزار، مجموعه متنوعی از افکت‌ها را در خود دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید تصاویر خود را در هنگام مکالمه با دوستان تغییر دهید. این روزها فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به یک امر عادی در بین کاربران تبدیل شده و همه ما بخشی از ساعات روزمره خود را در این شبکه‌ها می‌گذرانیم. با متداول شدن مکالمات ویدیویی و در دسترس بودن شبکه اینترنت در هر یک از نقاط کشور، این امکان مهیاست تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز با دیگر افراد در سراسر دنیا ارتباط ویدیویی برقرار کرده و با آن‌ها به مکالمه بپردازند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید از تجربه خود در مکالمات با دوستان لذت برده و از افکت‌های جذاب آن در حین تماس تصویری لذت ببرید.

از این نرم افزار می‌توانید به منظور افزودن افکت‌های مجازی به دوربین وبکم خود استفاده کرده و از ارسال تصاویر جذاب و سرگرم‌کننده خود به دوستان، ساعات خوشی را سپری کنید. این برنامه به شما امکانی را ارائه می‌کند تا بتوانید ده‌ها افکت زیبا و جذبا را به تصاویر خود اضافه کنید و این شادی را با دوستان خود سهیم شوید. علاوه بر این، کاربر می‌تواند صفحه دلخواه خود از محیط سیستم نظیر انجام یک بازی کامپیوتری، تماشای فیلم یا … را نیز به عنوان وبکم مجازی تعریف کرده و با مخاطب خود به اشتراک بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار ManyCam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ManyCam :

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت تصاویر با کیفیت

– امکان استفاده از افکت‌ها و فیلترهای جذاب سه‌بعدی

– امکان تعریف وبکم مجازی برای مخاطبین

– امکان افزودن افکت صوتی به وبکم

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی استریم آنلاین تصویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ManyCam.cover1  300x166 - دانلود ManyCam 6.7.0.34 - نرم افزار وبکم مجازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR