دانلود جشن میلاد امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) سال 98 با نوای حاج محمود کریمی

دانلود جشن میلاد سرداران کربلا 98 با نوای حاج محمود کریمی

 

دانلود گلچین مولودی ولادت امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)

|‌ با نوای حاج محمود کریمی |

 

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع)، هیئات سراسر کشور در جشن و شادمانی این ایام فرخنده بودند. اگر به هر دلیلی موفق به حضور و فیض بردن در این مراسم‌ها نشده‌اید، ما برایتان مجموعه صوتی جدیدی از مراسم امسال را در نظر گرفته‌ایم که تا حد بسیاری شور و حال این جشن را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این مجموعه جدید که توسط حاج محمود کریمی طی شب‌های بیستم تا بیست و دوم فروردین به اجرا درآمده است، شامل فایل‌هایی صوتی از این مراسم است که هریک به تفکیک در اختیارتان قرار می‌گیرد.

وب‌سایت یاس دانلود، فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و در نهایت ولادت حضرت زین العابدین (ع) را خدمت شما عزیزان تبریک عرض کرده و با آماده‌سازی این مجموعه، از شما عزیزان التماس دعا دارد. فرا رسیدن ماه شعبان و ولادت یک ماه و سه خورشید در این ماه عزیز را خدمت شما عزیزان تبریک و شادباش عرض کرده و پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این مجموعه جدید از حاج محمود کریمی، از تجربه حس و حال حاکم در این مراسم به فیض برسید. این مجموعه زیبا از حاج محمود کریمی هم اکنون با لینک مستقیم از وب‌سایت یاس دانلود قابل دریافت است.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • میلاد امام حسین (ع)
  • میلاد حضرت عباس (ع)
  • میلاد امام سجاد (ع)
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR