دانلود Duplicati 2.0.4.5 + Portable – نرم افزار پشتیبان‌گیری ایمن و سریع از اطلاعات

دانلود Duplicati 2.0.4.5 + Portable - نرم افزار پشتیبان‌گیری ایمن و سریع از اطلاعات

 

دانلود Duplicati

| نرم افزار پشتیبان‌گیری ایمن و سریع از اطلاعات |

 

Duplicati 2.0.4.5 + Portable نام نرم افزاری جدید، متن باز و قدرتمند در زمینه پشتیبان‌گیری از اطلاعات و بازگردانی آسان داده‌ها در مواقع لازم است. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا از اطلاعات خود، نسخه‌هایی پشتیبان را با امنیت بالا تهیه کرده و آن‌ها را در فضاهای ابری نگهداری کنید. شیوه تهیه پشتیبان‌ها در این نرم افزار، با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیچیده رمزگذاری به انجام رسیده و حین انتقال اطلاعات به سرور، داده‌های شما نهایت امنیت را تجربه خواهند کرد. کاربر می‌تواند پس از نصب و راه‌اندازی این برنامه، اطلاعات مورد نظر خود را به آن معرفی کرده و سپس سرور مقصد را برای نگهداری اطلاعات پشتیبان انتخاب نمایند. از مهم‌ترین خصوصیات این برنامه، سازگاری با سرورهای , SSH, WebDAV, Backblaze B2, Microsoft OneDrive, Amazon Cloud Drive & S3, Google Drive, box.com, Mega, hubiC و … بوده که تنوع در ارائه سرویس را به بهترین شکل ممکن برای کاربران مهیا ساخته است.

به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید فایل‌ها و فولدرهای مدنظر خود را برای پشتیبان‌گیری انتخاب کرده و در محیطی امن و زیبا به مدیریت نسخه‌ها بپردازید. رمزگذاری با الگوریتم قدرتمند AES-256 نیز دیگر قابلیت مهمی است که بر اساس گزارش متخصصین، نرم افزار فعلی را به یکی از برترین ابزارها در زمینه پشتیبان‌گیری از اطلاعات مبدل ساخته است. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز دارای یک نسخه تحت وب می‌باشد که شما به کمک کامپیوتر و یا موبایل خود می‌توانید به آن دسترسی یافته و به مدیریت نسخه‌های پشتیبان بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Duplicati را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Duplicati :

– پشتیبانی از شیوه رمزگذاری AES-256 برای محافظت از داده‌ها

– امکان آپلود مستقیم و سریع اطلاعات به سرور شخصی و یا ابری

– امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات در سرورهای FTP, Cloudfiles, WebDAV, SSH, Amazon S3 و …

– امکان پشتیبان‌گیری از فولدرها و انواع فایل‌ها، اسناد، تصاویر و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Duplicati.cover1  300x170 - دانلود Duplicati 2.0.4.5 + Portable - نرم افزار پشتیبان‌گیری ایمن و سریع از اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR