دانلود Intel Wireless Bluetooth Driver 23.30.0 – درایور نصب بلوتوث برای ویندوز کامپیوتر

دانلود Intel Wireless Bluetooth Driver 21.00.0 - درایور نصب بلوتوث برای کامپیوتر

 

دانلود Intel Wireless Bluetooth Driver

| درایور نصب بلوتوث برای ویندوز کامپیوتر |

 

Intel Wireless Bluetooth Driver 23.30.0 تازه‌ترین نسخه از درایور رسمی شرکت اینتل (Intel) به منظور نصب و راه‌اندازی بلوتوث سیستم‌های کامپیوتری است. با وجود اینکه امروزه از روش‌های جدیدتری نظیر شیریت (SHAREiT)، زاپیا (Zapya) و… برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود، هنوز هم استفاده از سخت افزار بلوتوث در کامپیوترهای قابل حمل از کاربرد ویژه‌ای برخوردار است. برقراری ارتباط بین موس یا کیبورد با کامپیوتر، از مهم‌ترین زمینه‌های کاربرد این سخت افزار است که با توجه به وابستگی دائمی کاربران به این سخت‌افزارها، احتمالا استفاده از سخت افزار بلوتوث به این زودی‌ها به تاریخ نخواهد پیوست.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه درایور یا راه‌انداز بلوتوث برای ویندوز را آماده کرده‌ایم که شما کاربران با استفاده از آن می‌توانید بلوتوث را به سیستم شناسایی کنید. استفاده از این نوع درایورها، بیشتر در زمانی کاربرد دارد که کاربرد به تازگی سیستم عامل ویندوز را نصب کرده و در حال شناساندن قطعات مختلف به سیستم است. با استفاده از این درایور، شما به آسانی می‌توانید سخت افزار بلوتوث سیستم را راه‌اندازی کرده و عملکرد بهینه آن را در سیستم فعال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Intel Wireless Bluetooth Driver را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

لیست سخت‌افزارهای پشتیبانی شده:

Intel® Dual Band Wireless-AC 3165
Intel® Dual Band Wireless-AC 3168
Intel® Dual Band Wireless-AC 7265
Intel® Dual Band Wireless-AC 8260
Intel® Dual Band Wireless-AC 8265
Intel® Dual Band Wireless-AC 8265 Desktop Kit
Intel® Dual Band Wireless-N 7265
Intel® PROSet/Wireless Software
Intel® Tri-Band Wireless-AC 17265
Intel® Tri-Band Wireless-AC 18260
Intel® Tri-Band Wireless-AC 18265
Intel® Wi-Fi 6 AX200
Intel® Wi-Fi 6 AX201
Intel® Wireless-AC 9260
Intel® Wireless-AC 9461
Intel® Wireless-AC 9462
Intel® Wireless-AC 9560
Intel® Wireless-N 7265



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR