دانلود ExecPad Basic 2.00.0032.0 – نرم افزار گروه‌بندی فایل‌های پر استفاده در ویندوز

دانلود ExecPad Basic 2.00.0032.0 - نرم افزار گروه‌بندی فایل‌های پر استفاده در ویندوز

 

دانلود ExecPad Basic

| نرم افزار گروه‌بندی فایل‌های پر استفاده در ویندوز |

 

ExecPad Basic 2.00.0032.0 نام یک ابزار جدید و رایگان در زمینه گروه‌بندی آیتم‌ها در ویندوز است تا بتوانید به پرکاربردترین فایل‌ها، برنامه‌ها، فولدرها و … در سیستم با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشید. این برنامه، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید این عمل را به ساده‌ترین شکل ممکن مدیریت کرده و امکان دسترسی سریع‌تر به ابزارهای پر استفاده ویندوز را برای خود فراهم نمایید. اگر شما هم تایم زیادی از روز را پای کامپیوتر سر می‌کنید، استفاده از ابزارهایی با قابلیت ساده‌سازی امور، می‌تواند تا حد بسیاری وظایف شما در فرآیند انجام کارها را ساده‌تر کند.

نرم افزار فعلی، یک ابزار رایگان و کم‌حجم است که می‌تواند فضایی گروه‌بندی شده را مطابق با نیاز شما در میزکار ایجاد نماید تا شما بتوانید آیتم‌های دلخواه خود را در آن قرار دهید. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز تا حد امکان ساده و کاربرپسند طراحی شده تا کاربر بتواند با تعیین عنوان، برنامه‌ها، فایل‌ها، فولدرها و … را مطابق با نیاز خود در آن قرار دهد و با این سازماندهی منظم، فرآیند انجام کارهای خود را ساده‌سازی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار ExecPad Basic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ExecPad Basic :

– فعال‌سازی آسان و سریع با دکمه میانی موس و یا کلید ترکیبی

– مخفی شدن گروه‌ها با انتخاب آیتم مورد نظر

– امکان تغییر دادن سایز آیکون‌ها

– امکان افزودن آیتم‌های دلخواه به گروه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ExecPad Basic.cover1  300x225 - دانلود ExecPad Basic 2.00.0032.0 - نرم افزار گروه‌بندی فایل‌های پر استفاده در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR