دانلود TweakMASTER Pro 3.60 – نرم افزار بهینه‌سازی سرعت اینترنت

دانلود TweakMASTER Pro 3.60 - نرم افزار بهینه‌سازی سرعت اینترنت

 

دانلود TweakMASTER Pro

| نرم افزار بهینه‌سازی سرعت اینترنت |

 

TweakMASTER Pro 3.60 نام ابزاری جدید و قدرتمند به منظور بهینه‌سازی سرعت اینترنت است که می‌تواند این وظیفه را با اعمال تنظیماتی جادویی و موثر بر عهده بگیرد. شرکت سازنده این نرم افزار مدعی است که ابزار فعلی، بر روی انواع نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز و تکنولوژی‌های مختلف ارتباط اینترنت سازگاری داشته و امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید از بیشترین سرعت و کیفیت اینترنت ارائه شده از سوی آی‌اس‌پی (ISP) خود بهره‌مند شوید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور امکانی را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید به طور دقیق از کیفیت اینترنت، سرعت دانلود و آپلود مطلع شده و وضعیت آن را در ساعات مختلف شبانه‌روز مورد بررسی قرار دهید.

در حال حاضر، ابزارهای مختلفی به منظور بهبود سرعت اینترنت وجود دارند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. برخی از این ابزارها به دلیل خصوصیات محدودی که دارند، کاربران را نسبت به اینگونه برنامه‌ها بدبین کرده و در حال حاضر بسیاری بر این باورند که امکان بهبود سرعت اینترنت از طریق نرم افزارها امکان‌پذیر نیست. ولی سازنده این نرم افزار مدعی شده که نرم افزار فعلی می‌تواند ارتباط اینترنتی شما، سرعت و کیفیت آن را به نحوی بهبود بخشد که از تجربه لحظه لحظه آن در حین وبگردی، دانلود و یا آپلود فایل‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار TweakMASTER Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakMASTER Pro :

– امکان بهینه‌سازی سرعت اینترنت، وبگردی، دانلود و آپلود فایل‌ها

– نمایش اطلاعات مفید و جامع در رابطه با وضعیت شبکه در ساعات مختلف شبانه‌روز

– امکان اندازه‌گیری دقیق سرعت اینترنت

– نمایش ارتباطات مختلف TCP/IP-UDP در شبکه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakMASTER Pro.cover  300x297 - دانلود TweakMASTER Pro 3.60 - نرم افزار بهینه‌سازی سرعت اینترنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR