دانلود HTRI Xchanger Suite 7.3.2 – شبیه سازی مبدل های حرارتی

دانلود HTRI Xchanger Suite 7.3.2 - شبیه سازی مبدل های حرارتی

دانلود HTRI Xchanger Suite

| شبیه سازی مبدل های حرارتی |

 

HTRI Xchanger Suite 7.3.2 یک نرم افزار بسیار گسترده و پیشرفته در زمینه انتقال حرارت و مبدل های حرارتی می باشد که توسط شرکت HTRI توسعه داده شده است و به دلیل مستقل بودن و انعطاف پذیر بودن ماژول های آن، برای بیش از 55 سال است که از روش های محاسباتی این نرم افزار استفاده می شود. به وسیله این نرم افزار حتی می توان پیچیده ترین و سخت ترین مبدل های هندسه را به گونه ای در برنامه تعریف کرد که به ساده ترین روش قابل حل باشند. خواص سیالات که از مهم ترین بخش های محاسبات مهندسی و انرژی محسوب می شود در این نرم افزار نقش پر رنگ و بزرگی را ایفا می کند چرا که تمامی محاسباتی که مهندسان در این نرم افزار انجام می دهند دارای خاصیت عددی و بر اساس خواص سیالات می باشد.

از آنجایی که ماژول های مختلفی برای این برنامه نوشته شده است و این نسخه از نرم افزار Suite می باشد، کاربران می توانند به واسطه پلاگین VMGThermo از خواص سیالات و محاسبات خود گراف های چند منظوره طراحی کرده و آنها را به صورت آنلاین ذخیره کرده و یا با پسوند نرم افزار اکسل منتشر کنند. همچنین برای کسانی که به تازگی می خواهند با این نرم افزار کار کنند یک بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ به صورت آنلاین درون نرم افزار گنجانده شده است تا کمک زیادی به راه اندازی و استفاده از این نرم افزار به این افراد شده باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار HTRI Xchanger Suite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HTRI Xchanger Suite :

– امکان محسابه فشار، گرما، حرارت و … بر اساس خواص سیالات

– امکان ارائه نتایج با فرمت های مختلف نظیر Excel

– امکان استفاده از پلاگین های متنوع

– دارای کتابخانه آنلاین از خواص سیالات

– دارای ماشین حساب پیشرفته محاسباتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود HTRI Xchanger Suite 7.3.2 - شبیه سازی مبدل های حرارتی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 301 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR