دانلود بازی Rebel Racing 1.70.13632 – مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Rebel Racing 0.50.5416 - مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Rebel Racing برای اندروید

| بازی مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا |

 

Rebel Racing 1.70.13632 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Hutch Games است. اگر شما هم از تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی لذت می‌برید، انتخاب‌های زیادی برایتان وجود دارد. این سبک از بازی‌های اندرویدی، مخاطبین بسیار زیادی داشته و عناوین متعددی از این بازی‌ها نیز در گوگل پلی استور یافت می‌شوند. بازی جدیدی که این بار به خدمت شما علاقه‌مندان عزیز ارائه می‌کنیم، فرصتی است برای تجربه یک رقابت مهیج و نفس‌گیر که صدها پلیر دیگر در سراسر دنیا نیز در آن حضور دارند. رقابت‌های این بازی، در قالب پرهیجان‌ترین مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی آمریکا به انجام می‌رسد و شما نیز می‌توانید همچون دیگر پلیرها، مهارت خود را برای کسب مقام برتر این رقابت‌ها به اثبات برسانید.

این بازی با شبیه‌سازی واقع‌گرایانه فیزیک خودروها، شما را قادر می‌سازد تا یک رانندگی نزدیک به واقعیت را با شمار بسیاری از اتومبیل‌ها تجربه کنید. علاوه بر این، امکانی مهیاست تا بتوانید اتومبیل خود را با ده‌ها آیتم مختلف شخصی‌سازی کرده و آن را به خصوصیات تازه و جذاب مجهز کنید. با جمع‌آوری خودروها و سوپر اسپرت‌ها در گاراژ، این امکان نیز برایتان مهیا خواهد بود که برای هر مسابقه، یک اتومبیل خاص را انتخاب کرده و برای کسب مقام قهرمانی در رقابت‌ها تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی Rebel Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rebel Racing :

– امکان خریداری اتومبیل‌های شیک و مدرن و یا کلاسیک

– امکان شخصی‌سازی اتومبیل‌ها

– قابلیت رانندگی در کنار بهترین پلیرها

– قابلیت بهبود و ارتقای مشخصه‌های ظاهری و فنی خودروها

– امکان تجربه رقابت‌هایی واقع‌گرایانه

– دارا بودن گرافیک کنسولی و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rebel Racing1 150x84 - دانلود بازی Rebel Racing 1.70.13632 - مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Rebel Racing2 150x84 - دانلود بازی Rebel Racing 1.70.13632 - مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Rebel Racing3 150x84 - دانلود بازی Rebel Racing 1.70.13632 - مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Rebel Racing4 150x84 - دانلود بازی Rebel Racing 1.70.13632 - مسابقات نفس‌گیر اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37/243 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR