دانلود USBFlashCopy 1.16 Commercial – پشتیبان‌گیری خودکار از حافظه USB

دانلود USBFlashCopy 1.14 Commercial - پشتیبان‌گیری خودکار از حافظه USB

 

دانلود USBFlashCopy

| پشتیبان‌گیری خودکار از حافظه USB |

 

USBFlashCopy 1.16 Commercial نام نرم افزاری است که با دارا بودن تنظیماتی ساده و یک بار برای همیشه (!)، امکانی را فراهم می‌‌کند تا بتوانید با وارد کردن هرگونه حافظه یو اس بی (USB) به سیستم، یک نسخه از محتوای آن را در هارد دیسک سیستم پشتیبان‌گیری کنید. استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما دائما در حال جابه‌جایی اطلاعات بین حافظه فلش با دیگر سیستم‌ها باشید و بخواهید که همواره از نسخه‌های مختلف فایل‌ها پشتیبان‌گیری کنید. اگر فرصت کافی برای کپی کردن اطلاعات به صورت دستی را ندارید، استفاده از این نرم افزار را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این نرم افزار با دارا بودن تنظیماتی ساده و آسان، از اطلاعات فلش مموری شما به محض وارد شدن به سیستم پشتیبان‌گیری می‌کند. شما می‌توانید محل مورد نظر خود در هارد دیسک برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات را تعیین کرده و از این پس شاهد کپی خودکار اطلاعات در سیستم توسط این برنامه باشید. لازم به ذکر است که فعالیت این نرم افزار در پس‌زمینه ویندوز بوده و کپی اطلاعات به هیچ وجه مزاحم کار و فعالیت شما در ویندوز نخواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار USBFlashCopy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USBFlashCopy :

– دارا بودن حجم بسیار اندک در قبال وظیفه مهم و حساس

– امکان پشتیبان‌گیری هوشمندانه از اطلاعات جدید

– امکان تنظیم پروفایل‌های مجزا از هم

– توانایی ذخیره و جابه‌جایی آسان تنظیمات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USBFlashCopy.cover1  300x240 - دانلود USBFlashCopy 1.16 Commercial - پشتیبان‌گیری خودکار از حافظه USB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR