دانلود Oracle SQL Developer 19.2 – محیط توسعه پایگاه داده اوراکل

دانلود Oracle SQL Developer 18.4.0-376.1900 - محیط توسعه پایگاه داده اوراکل

 

دانلود Oracle SQL Developer

| محیط توسعه پایگاه داده اوراکل |

 

Oracle SQL Developer 19.2 نام نرم افزاری است که به طور خاص جهت مدیریت و کار با پایگاه‌های داده اوراکل ساخته شده و توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که در محیطی ساده و در عین حال قدرتمند بتوانند اسکریپت‌های خود را به اجرا درآورند. در حال حاضر، شمار بسیاری از ابزارها برای مدیریت پایگاه داده وجود دارند که هریک بر حسب نیاز و انتظار کاربر دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک راهکار قدرتمند برای توسعه و مدیریت پایگاه داده اوراکل است و شما می‌توانید ضمن ویرایش و یا عیب‌یابی اپلیکیشن‌های PL/SQL، اسکریپت‌ها و کوئری‌های دلخواه خود را نیز به اجرا درآورید.

داشبورد مدیریتی این نرم افزار نیز با کنسول DBA یکپارچگی کامل داشته و توسعه‌دهندگان به راحتی می‌توانند محتوای پایگاه داده را مدیریت کرده، از آن‌ها گزارش‌گیری کنند و یا اینکه داده‌ها را از یک پایگاه داده دیگر به اوراکل منتقل کنند. رابط گرافیکی این نرم افزار نیز تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا علاقه‌مندان بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن با این برنامه ارتباط برقرار کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Oracle SQL Developer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Oracle SQL Developer :

– امکان برقراری ارتباط با پایگاه داده و اجرای کوئری بر روی آن‌

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان مدیریت پروژه و گزارش‌گیری

– امکان انتقال از انواع پایگاه‌های داده به اوراکل

– امکان گزارش‌گیری از داده‌ها

– توانایی مدیریت محتوای پایگاه داده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Oracle SQL Developer.coover1 300x213 - دانلود Oracle SQL Developer 19.2 - محیط توسعه پایگاه داده اوراکل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  برای اجرای این نرم افزار نیاز به نصب نرم افزار JDK دارید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 429/511 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR