دانلود Pixeluvo 1.6.0 – نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

دانلود Pixeluvo 1.6.0 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 

دانلود Pixeluvo

| نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر |

 

Pixeluvo 1.6.0 نام یک نرم افزار دید، ساده و در عین حال قدرتمند برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به حرفه عکاسی، مدیریت و رتوش تصاویر باشید، احتمالا این برنامه بسیاری از انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت. تنها کافی‌ست که تصویر مورد نظر خود را برای ویرایش و تغییر وارد محیط برنامه کنید. در ادامه، این امکان وجود دارد که بتوانید به تصویر اصلی چند لایه مختلف را اضافه کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنان اعمال کنید. ویرایش مبتنی بر لایه، امکانی بود که اولین بار توسط فتوشاپ (Photoshop) در اختیار کاربران قرار گرفت و به سرعت محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کرد.

این برنامه، امکانات متعددی همچون مدیریت لایه‌ها، افزودن افکت‌های بصری، ابزارهای پیشرفته برای انتخاب بخشی از عکس‌ها، برش و حذف اشیای اضافه و همچنین توانایی ترسیم اشکال هندسی مختلف را در اختیار شما می‌گذارد تا در نهایت سادگی بتوانید انواع تغییرات دلخواه خود را بر روی تصاویر اعمال نمایید. از دیگر خصوصیات این برنامه می‌توان به امکان برش عکس، تغییر سایز و یا چرخش آنان به همراه دیگر امکانات رایج در ابزارهای گرافیکی اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Pixeluvo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pixeluvo :

– دارا بودن امکانات ویرایشی تصویر از قبیل تغییر سایز، برش و ترمیم ایرادات عکس‌ها

– امکان ترمیم پیکسل‌ها و بهبود کیفیت تصاویر

– قابلیت پردازش تصاویر خام

– امکان ترسیم نقاشی و انواع اشکال هندسی

– توانایی کار با ماسک و ویرایش لایه لایه تصاویر

– امکان افزودن افکت‌ها و فیلترهای بصری به تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و در عین حال زیبا و مدرن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixeluvo.cover1  300x225 - دانلود Pixeluvo 1.6.0 - نرم افزار ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR