دانلود UUbyte ISO Editor 5.1.3 – ساخت و ویرایش ایمیج‌های ISO

دانلود UUbyte ISO Editor 5.1.3 - ساخت و ویرایش ایمیج‌های ISO

 

دانلود UUbyte ISO Editor

| ساخت و ویرایش ایمیج‌های ISO |

 

UUbyte ISO Editor 5.1.3 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید به مدیریت فایل‌های ایمیج در فرمت ایزو (ISO) بپردازید. این برنامه، قابلیت باز کردن، ویرایش کردن محتوا و یا ایجاد کردن ایمیج‌های ایزو را به طور کامل در خود جای داده است و برای استفاده از تمامی این قابلیت‌ها، تنها نیاز به یک برنامه دارید! این نرم افزار، امکانات نسبتا کاملی را در زمینه کار با ایمیج‌ها در اختیار شما می‌گذارد که بدون شک می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها در همین زمینه به شمار آورد. نرم افزار مذکور، با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و در عین حال زیبا، کاربران مبتدی و یا حتی حرفه‌ای را جذب خود کند تا از آن برای کار با ایمیج‌ها استفاده کنند.

این نرم افزار، امکان رایت کردن ایمیج‌ها، کپی گرفتن از آن‌ها و همچنین استخراج محتوا را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید تمامی این عملیات‌ها را تنها به کمک یک ابزار مستقل به انجام برسانید. محیط کاربری این نرم افزار، شامل چند دکمه ساده است که هریک قادرند عملکرد خاصی را از خود نشان دهند. بنابراین در صورتی که شما نیاز به یک ابزار مدیریت کننده ایمیج ایزو نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه جالب و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار UUbyte ISO Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UUbyte ISO Editor :

– امکان رایت کردن ایمیج بر روی CD/DVD/USB

– توانایی ایجاد دیسک‌های بوتیبل

– قابلیت ویرایش در محتوای ایمیج‌ها

– امکان استخراج محتوای ایمیج

– قابلیت پشتیبان‌گیری از دیسک‌ها در فرمت ISO

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود UUbyte ISO Editor 5.1.3 - ساخت و ویرایش ایمیج‌های ISO



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR