دانلود اندروید برای کامپیوتر – Android-x86 9.0-rc2 / 8.1-r3 / 7.1-r2 – اندروید پای / اوریو / نوقا

دانلود اندروید برای کامپیوتر - Android-x86 9.0-rc2 / 8.1-r3 / 7.1-r2 - اندروید اوریو / اندروید نوقا

 

دانلود اندروید پای/اوریو/نوقا

| Android-x86 9.0-rc2 / 8.1-r3 / 7.1-r2 |

 

Android-x86 9.0-rc2 / 8.1-r3 / 7.1-r2 تازه‌ترین نسخه از پروژه اندروید ایکس 86 (Android x86) است که از زمان معرفی اولین نسخه‌های اندروید تاکنون، به آماده‌سازی ایمیج این نسخه‌ها پرداخته و در تازه‌ترین اقدام خود، آخرین نگارش از اندروید اوریو و اندروید نوقا را برای کامپیوتر آماده ساخته است. پروژه اندروید ایکس 86، سعی بر آن دارد تا ضمن آماده‌سازی ایمیج سیستم‌عامل اندروید، امکانی را برای افراد فراهم کند تا بتوان از طریق شبیه‌سازی، بوت به شیوه لایو دیسک و یا نصب بروی هارد دیسک، بتوان از امکانات تازه‌ترین نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید در کامپیوتر بهره‌مند شد. سیستم‌عامل اندروید، در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و سهم قابل توجهی از بازار تلفن‌های همراه را به خود اختصاص داده است. بدون شک می‌توان گفت که رقیب سرسخت ویندوز به عنوان مرسوم‌ترین سیستم‌عامل چند سال قبل را باید “اندروید” دانست. امروزه اندروید را در هر دستگاهی می‌توان دید: تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و یا حتی تلویزیون‌ها! این سیستم‌عامل دوست‌داشتنی، اکنون بخش مهمی از زندگی ما را شامل شده و باید خودمان را برای پیشرفت‌های آتی این سیستم‌عامل هم آماده کرده باشیم.

پروژه فعلی سعی بر آن داشته تا ضمن آماده‌سازی نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید، یک ایمیج خام از این سیستم‌عامل را بر روی کامپیوتر شما پورت کند. با این ایمیج، شما می‌توانید سیستم عامل اندروید را بدون نیاز به هیچ برنامه دیگری بر روی سیستم خود نصب کنید. واقعیت امر هم این است که شبیه‌سازهایی همچون بلواستکس (Bluestacks)، نوکس اپ پلیر (Nox App Player)، جنی موشن (Genymotion) و … نیز با استفاده از همین ایمیج‌ها، نرم افزارهایی رسمی را تولید و روانه بازار کرده‌اند. اکنون، پروژه اندروید ایکس 86، تازه‌ترین نگارش از اندروید را نیز روانه بازار کرده است که می‌توانید با نصب آن، از تازه‌ترین امکانات اندروید 8 و 7 در کامپیوتر لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار MongoDB را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

نکات مهم در رابطه با پروژه Android-x86 :

– هر نسخه از سیستم‌عامل اندروید، به صورت یک ایمیج مستقل در اختیار قرار خواهد گرفت.
– نصب این سیستم‌عامل، به مانند هر سیستم‌عامل دیگری از طریق ساخت دیسک بوتیبل انجام می‌پذیرد. از این روی، پیشنهاد می‌شود نمونه این ابزارها را در وب‌سایت یاس دانلود جستجو کرده و از طرح سوالات مرتبط با این ابزارها خودداری فرمایید. نمونه ابزارها: YUMIUniversal USB InstallerMultiBootUSBRufus
– این سیستم‌عامل را هم می‌توانید به طریق دیسک بوت زنده اجرا کرده و هم اینکه بر روی یکی از پارتیشن‌ها نصب کنید. در صورت تمایل، امکان استفاده از VirtualBox برای شبیه‌سازی نیز وجود دارد.
– استفاده از شبیه‌ساز اندروید، به منظور ساده‌سازی این فرآیند برای کاربران مبتدی توصیه می‌شود. از این روی، در صورت مواجه شدن با هرگونه پیغام خطا و یا نیاز به راهنمایی در رابطه با این روش در نصب سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر، حتما پیغام خطا را ترجیحا به همراه اسکرین‌شات در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Androidx86.cover1  300x190 - دانلود اندروید برای کامپیوتر - Android-x86 9.0-rc2 / 8.1-r3 / 7.1-r2 - اندروید پای / اوریو / نوقا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 600 ~ 900 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR