دانلود Androoster PRO 1.3.14 – جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید

دانلود Androoster PRO 1.3.14 - جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید

 

دانلود Androoster PRO برای اندروید

| جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید |

 

Androoster PRO 1.3.14 نام یک جعبه ابزار هوشمند و پیشرفته برای اندروید است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید میزان سرعت دستگاه خود را به حد قابل توجهی افزایش داده و مصرف باتری را نیز کاهش دهید. این نرم افزار، یک جعبه ابزار بهینه‌ساز برای گوشی و تبلت‌های اندروید است که با دارا بودن قابلیت‌هایی متعدد، تمامی نیازهای شما در زمینه بهبود سرعت دستگاه، افزایش میزان بهره‌وری و کاهش میزان مصرف انرژی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. اگر شما هم دائما با شکل پر شدن سریع حافظه و یا تخلیه باتری دست و پنجه نرم می‌کنید، ما به شما ابزاری جادویی را پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید این مشکلات را برای همیشه حل کند.

این نرم افزار، مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش آماده شده را در خود دارد که با انتخاب و امتحان کردن هرکدام از آن‌ها می‌توانید عملکرد کلی دستگاه را مورد سنجش قرار دهید. این اپلیکیشن، با مجموعه بسیاری از ابزارهای کاربردی در زمینه بهینه‌سازی دستگاه‌، افزایش سرعت و کاهش مصرف انرژی همراه است که با نصب آن می‌توانید عملکرد کلی دستگاه خود را تا حد قابل توجهی بهبود بخشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Androoster برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Androoster :

– امکان بهینه‌سازی پردازنده دستگاه

– قابلیت بستن کلیه پردازش‌ها در پس‌زمینه

– امکان مدیریت باتری و بهینه‌سازی مصرف انرژی

– فعال‌سازی امکان شارژ سریع دستگاه –

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Androoster1 84x150 - دانلود Androoster PRO 1.3.14 - جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید Androoster2 84x150 - دانلود Androoster PRO 1.3.14 - جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید Androoster3 84x150 - دانلود Androoster PRO 1.3.14 - جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید Androoster4 84x150 - دانلود Androoster PRO 1.3.14 - جعبه ابزار پیشرفته و هوشمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– نیازمند روت

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR