دانلود ShieldApps Webcam Blocker Premium 1.3.4 – نرم افزار حفظ امنیت وبکم

دانلود ShieldApps Webcam Blocker Premium 1.3.4 - نرم افزار حفظ امنیت وبکم

 

دانلود ShieldApps Webcam Blocker Premium

| نرم افزار حفظ امنیت وبکم |

 

ShieldApps Webcam Blocker Premium 1.3.4 نام یک نرم افزار جدید و امنیتی در زمینه جلوگیری از وقوع حملات هکری و جاسوسی به میکروفون و وبکم سیستم است. بسیاری از کارشناسان سایبری، به کاربران توصیه می‌کنند که در مواقعی که از میکروفون یا وبکم لپ‌تاپ/کامپیوتر استفاده نمی‌کنید، بهتر است که جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرید. از آنجا که امروزه کامپیوترها به طور دائم در ارتباط با شبکه اینترنت هستند، این امکان وجود دارد که هکرها در انتظار یک اشتباه از سوی شما بوده و با جاسوسی از دوربین وبکم، حریم خصوصی شما را تهدید کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، قادر است امنیت شما را در مواجهه با این سناریو به طور کامل تضمین کرده و از امکان جاسوسی افراد از این طرق جلوگیری کنید. این نرم افزار قادر است با یک عملکرد حرفه‌ای و قدرتمند، از فعالیت‌های هکری در رابطه با میکروفون و وبکم سیستم جلوگیری به عمل آورده و خیال کاربر را از بابت فعالیت در فضای مجازی راحت کند. هم اکنون می توانید نرم افزار ShieldApps Webcam Blocker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ShieldApps Webcam Blocker Premium :

– امکان مسدود کردن فعالیت وبکم در صورت تلاش برای جاسوسی از کاربر

– امکان مسدود ساختن میکروفون و جلوگیری از جاسوسی صدای کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان فراهم‌سازی یک لایه امنیتی قابل اطمینان برای حفظ امنیت کاربر در فضای اینترنت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ShieldApps Webcam Blocker.cover1  300x200 - دانلود ShieldApps Webcam Blocker Premium 1.3.4 - نرم افزار حفظ امنیت وبکم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR