دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 – دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 - دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید

 

دانلود بازی Snow Drift برای اندروید

| بازی دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Snow Drift 1.0.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی SayGames است. اگر شما هم از علاقه‌مندا نبه رانندگی چالش‌برانگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت دریفت در آب و هوای برفی را از دست ندهید. در این بازی، شما به عنوان راننده این وسیله نقلیه، با چالش پیچیده و دشواری سر و کار دارید؛ زیرا که کوچک‌ترین اشتباه ممکن است اتومبیل شما را از مسیر اصلی خارج کرده و حادثه بزرگی را رقم بزند. در داستان این بازی می‌خوانیم که بارش برف در فصل زمستان به شکل بی‌سابقه‌ای ادامه یافته و همه جا را پوشانده است. متاسفانه شما ابزار خاصی را به همراه ندارید که بتوان برف‌ها را از مسیر کنار زد؛ ولی شاید بتوان از همین خودرو به عنوان یک ابزار برف‌روبی استفاده کرد!

همین موضوع، محوریت اصلی داستان بازی را به تصویر خواهد کشید. وظیفه شما این است که مهارت رانندگی خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید تا با دریفت چرخ‌ها، برف از مسیر کنار برود. بدین ترتیب، شما می‌توانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و خودتان را به عنوان یک راننده با مهارت عالی در آب و هوای برفی مطرح کنید. هم اکنون می توانید بازی Snow Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Snow Drift :

– امکان تجربه رانندگی در آب و هوای برفی

– دارا بودن محیط‌های متنوع برای راندن خودرو

– امکان کنار زدن برف‌ها با مهارت رانندگی

– گیم‌پلی مهیج و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Snow Drift1 85x150 - دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 - دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Snow Drift2 85x150 - دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 - دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Snow Drift3 85x150 - دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 - دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Snow Drift4 85x150 - دانلود بازی Snow Drift 1.0.5 - دریفت در آب و هوای برفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR