دانلود بازی TrainStation – Game On Rails 1.0.56.108 – مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید

دانلود بازی TrainStation - Game On Rails 1.0.56.108 - مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید

 

دانلود بازی TrainStation – Game On Rails برای اندروید

| بازی مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید |

 

TrainStation – Game On Rails 1.0.56.108 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Pixel Federation است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، یک تجربه جدید را برایتان به ارمغان می‌آورد که در آن باید بر روی یک مهارت شغلی مدیریتی تمرکز کنید. شما به عنوان مدیر یک ایستگاه راه‌آهن نقش‌آفرینی می‌کنید و کلیه تصمیمات این شغل حساس و پرماجرا بر عهده خودتان است. شما در این ماجراجویی جذاب، شاهد ده‌ها مدل مختلف از قطارها هستید که در بین آن‌ها، مدل‌های بخار، دیزل و الکتریکی هم دیده می شوند. شما با برپاسازی این امپراطوری بزرگ، می‌توانید به عنوان تصمیم‌گیرنده یکی از شاهرنگ‌های اصلی حمل و نقل ایفای نقش کرده و به یک سرمایه‌گذار بزرگ بدل شوید.

بسیاری از علاقه‌مندان به سفرهای ریلی، دوست دارند که با انواع مختلفی از تکنولوژی لوکوموتیوها آشنایی پیدا کنند. در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید انواع مختلفی از قطارها را خریداری کرده و به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کنید. بخش دیگر این بازی، حمل و نقل مسافرین بین شهرها را برای شما به همراه دارد که از جمله این سفرها می‌توان به جابه‌جایی مسافرین بین شهرهای لندن، سان فرانسیسکو، برلین، ونیز و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی TrainStation – Game On Rails را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی TrainStation – Game On Rails :

– دارا بودن هزاران لوکوموتیو مختلف برای انتخاب (از مدل‌های قدیمی تا فوق‌ پیشرفته)

– توانایی جابه‌جایی مسافرین و کسب درآمد

– توانایی مدیریت ایستگاه قطار، احداث راه‌آهن و …

– دارا بودن بیش از 500 چالش سرگرم‌کننده و جذاب

– دارا بودن رویدادهای هفتگی و تازه

– امکان شرکت در رقابت آنلاین با دیگر پلیرها

– دارا بودن گیم‌پلی خلاقانه و کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

TrainStation1 150x94 - دانلود بازی TrainStation - Game On Rails 1.0.56.108 - مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید TrainStation2 150x94 - دانلود بازی TrainStation - Game On Rails 1.0.56.108 - مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید TrainStation3 150x94 - دانلود بازی TrainStation - Game On Rails 1.0.56.108 - مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید TrainStation4 150x94 - دانلود بازی TrainStation - Game On Rails 1.0.56.108 - مدیریت ایستگاه راه‌آهن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR