دانلود AirMagic 1.0.0.2763 – نرم افزار بهبود تصاویر عکاسی هوایی

دانلود AirMagic 1.0.0.2763 - نرم افزار بهبود تصاویر عکاسی هوایی

 

دانلود AirMagic

| نرم افزار بهبود تصاویر عکاسی هوایی |

 

AirMagic 1.0.0.2763 نام نرم افزاری است که به واسطه آن می‌توانید کیفیت تصاویر عکاسی هوایی را به صورت خودکار بهبود بخشیده و آنان را با جلوه‌هایی فوق‌العاده به نمایش بگذارید. این نرم افزار، با‌ بهره‌گیری از الگوریتم‌هایی پیشرفته در زمینه تشخیص تصویر قادر است طی یک فرآیند کاملا اتوماتیک و خودکار، تصاویر شما را بهبود بخشیده و بدون نیاز به اعمال تغییرات دستی، از این تکنولوژی فوق پیشرفته برای زیباسازی تصاویر خود بهره ببرید. عکاسی هوایی، به تکنیکی گفته می شود که در آن به عکس‌بداری از سطح زمین در نقاط مرتفع پرداخته می شود. این اصطلاح اغلب در رابطه با عکس‌هایی به کار می‌رود که از هوا برداشته می‌شود و طی آن از خصوصیات ظاهری سطح زمین عکس‌برداری می‌شود.

استفاده از عکس‌های هوایی، در زمینه‌ها و علوم مختلفی کاربرد دارد که از جمله آن می‌توان به مطالعات زمین‌شناختی، جاده‌سازی، شهرسازی، کشاورزی، مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و همچنین کاربردهای نظامی و امنیتی اشاره کرد. وجود نواحی تیره و تار در تصاویر و اختلالاتی که منجر به حذف جزئیات تصاویر می‌شود، کاربرد اصلی این عکس‌ها را با چالش روبه‌رو می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید تصاویر خود را بهینه‌سازی کرده و ضمن از بین بردن ایرادات آن، جزئیات تصاویر هوایی را با کیفیت بهتری در معرض نمایش قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار AirMagic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AirMagic :

– از بین بردن آثار تیره و تار و ایرادات تصاویر هوایی

– توانایی بهینه‌سازی نمای آسمان و به نمایش گذاشتن جزئیات آن

– توانایی تقویت رنگ

– عملکرد کاملا خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر

– امکان بهینه‌سازی چندباره هر تصویر

– امکان استفاده از سبک‌های خلاقانه برای هر تصویر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AirMagic.cover1  300x200 - دانلود AirMagic 1.0.0.2763 - نرم افزار بهبود تصاویر عکاسی هوایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 179 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR