دانلود AgaueEye 0.6.8 – نرم افزار نظارت بر منابع سخت افزاری سیستم

دانلود AgaueEye 0.6.8 - نرم افزار نظارت بر منابع سخت افزاری سیستم

 

دانلود AgaueEye

| نرم افزار نظارت بر منابع سخت افزاری سیستم |

 

AgaueEye 0.6.8 نام نرم افزار جدیدی است که به کمک آن می‌توانید نظارتی دائم بر سخت افزار سیستم در طول روند فعالیت آن داشته باشید. این برنامه، به طور خاص جهت مشاهده فعالیت پردازش‌ها در رم و پردازنده سیستم طراحی شده است که به واسطه آن می‌توانید شیوه رفتار سیتسم در زمینه مدیریت این پردازش‌ها را در لحظه مشاهده نمایید. سخت افزارهایی همچون پردازنده و رم، نقش بسیار مهمی در اجرای پردازش‌ها در ویندوز دارند. به عنوان مثال، در زمان اجرای یک بازی کامپیوتری و یا یک نرم افزار سنگین، این قطعات نقش بسیار مهمی را در مدیریت و تخصیص سخت افزار ایفا می‌کنند. به کمک این برنامه، شما می‌توانید به طور دقیق بر روی این ظرفیت نظارت داشته و از اجرای صحیح و روان بازی یا نرم افزار دلخواه خود اطمینان حاصل کنید.

رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و کاربرپسند طراحی شده تا افراد بتوانند با اجرای سریع آن، نسبت به تازه‌ترین تغییرات در مصرف پردازنده و رم مطلع شوند. یکی از خصوصیات مهم این نرم افزار، امکان قرار دادن پنجره آن بر روی بازی اجرا شده در حالت فول اسکرین است که امکان نظارت دقیق بر وضعیت سخت افزار سیستم در هنگام اجرای بازی‌‌ها را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید با جزئیات کامل به این اطلاعات ارزشمند دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AgaueEye را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AgaueEye :

– امکان نظارت بر فعالیت و اطلاعات مهم در رابطه با قطعاتی همچون CPU/GPU/MB/HDD/RAM و …

– امکان اورکلاک کارت گرافیک و افزایش توان آن

– امکان کنترل چرخش فن سیستم

– امکان نمایش دادن پنجره برنامه بر روی صفحه فول اسکرین بازی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AgaueEye.cover1  300x138 - دانلود AgaueEye 0.6.8 - نرم افزار نظارت بر منابع سخت افزاری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR