دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید

دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید

 

دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی برای اندروید

| نرم افزار گاه‌شمار هجری شمسی برای اندروید |

 

تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 نام گاه‌شمار جدید ایرانی است که با استفاده از آن می‌توانید به تقویم جامع سال جدید هجری شمسی به همراه تمامی مناسبت‌ها دسترسی داشته باشید. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال 98 هجری شمسی به همه شما بازدیدکنندگان همیشگی و دوست‌داشتنی وب‌سایت یاس دانلود، تقویم جدیدی را برایتان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید آن را به صورت مستقیم بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب و به جزئیات دقیقی از سال 98 دسترسی داشته باشید. تقویم پیش‌فرض اندروید، شامل امکانات محدودی است که عموما قادر نیست پاسخ‌گوی نیازهای کاربران فارسی زبان باشد. تقویم فارسی فراز، با امکانات مختلف و کاربردی خود می‌تواند جای خالی یک اپلیکیشن یا گاه‌شمار فارسی در گوشی موبایل شما را پر کرده و در کنار آن، امکانات متعدد دیگری را نیز در اختیار شما بگذارد.

تقویم 98 فراز، شامل سه نوع گاه‌شمار همزمان قمری، شمسی و میلادی است که تمامی روزها را بر اساس آخرین تقویم موجود به همراه مناسبت‌ها به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، تقویم مذکور دارای قابلیت پخش اذان با موذن دلخواه است که می‌تواند شما را از زمان دقیق اوقات شرعی محل زندگی‌تان مطلع سازد. این تقویم، همچنین دارای بخش جداگانه‌ای به منظور پیش‌ینی وضعیت آب و هوا در ساعات و یا روزهای آینده است که به کمک آن می‌توانید سفرهای نوروزی را با برنامه‌ریزی بهتری تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار تقویم 98 فراز + هواشناسی برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار تقویم 98 فراز + هواشناسی :

– دارا بودن تقویم میلادی، شمسی و قمری

– امکان پخش اذان با موذن انتخابی

– نمایش اوقات شرعی، وقایع ملی و مذهبی

– دارا بودن هواشناسی دقیق و پیشرفته برای روزها و ساعات آینده

– امکان درج یادداشت و تنظیم یادآور به ازای آن‌ها

– دارا بودن امکان تبدیل تقویم شمسی/میلاد/قمری به همدیگر

– دارا بودن ذکر شمار زیبا و پیشرفته

– دارای قبله‌نما، مناجات و ادعیه مذهبی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و مدرن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FarazCalendar1 89x150 - دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید FarazCalendar2 89x150 - دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید FarazCalendar3 89x150 - دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید FarazCalendar4 89x150 - دانلود تقویم 98 فراز + هواشناسی 4.0 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR