دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 – مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 - مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Funky Restaurant برای اندروید

| بازی مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Funky Restaurant 1.0.13 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Digital Melody است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، یک تجربه جدید و جذاب را برایتان به ارمغان خواهد آورد. شمار بسیاری از بازی‌ها در سبک مدیریت رستوران در گوگل پلی استور قابل دانلود هستند و تقریبا همه آنان دارای سبک و سیاق مشابهی با همدیگر هستند. در این بازی، شما با یک محیط گرافیکی متفاوت با دیگر عناوین موجود سر و کار دارید که برای تحویل غذا به مشتریان، باید غذاها را به سمت ظروف با یک نشانه‌گیری دقیق پرتاب کنید.

در این بازی، شما صاحب یک رستوران بزرگ هستید که مشتریان زیادی در طول روز از آن بازدید می‌کنند. فرق این بازی با دیگر عناوین موجود در این است که شما پس از آماده کردن سفارش مشتریان، باید به منظور صرفه‌جویی در زمان، غذاها را به سمت ظروف پرتاب کنید. در این بین، نشانه‌گیری دقیق اهمیت ویژه‌ای دارد که به واسطه این مهارت می‌توانید یک امپراطوری بزرگ را در زمینه مدیریت رستوران به راه بیندازید. هم اکنون می توانید بازی Funky Restaurant را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Funky Restaurant :

– امکان یادگیری سریع و آسان

– مناسب برای تمام سنین

– توانایی خرید رستوران‌های جدید با امکان ارتقای آیتم‌ها

– دارا بودن بیش از 30 کاراکتر جذاب و منحصر به فرد در محتوای بازی

– امکان شرکت در رقابت‌های آنلاین

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Funky Restaurant 1 150x84 - دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 - مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Funky Restaurant 2 150x84 - دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 - مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Funky Restaurant 3 150x84 - دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 - مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت Funky Restaurant 4 150x84 - دانلود بازی Funky Restaurant 1.0.13 - مدیریت رستوران برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR