دانلود بازی Opposition Squad 1.2 – آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Opposition Squad 1.2 - آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Opposition Squad برای اندروید

| بازی آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Opposition Squad 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Pixel Gates است. این بازی اندرویدی جدید، شما را به یک آزمایشگا مخفی می‌برد که در آن‌جا، دانشمندان در حال مطالعه بر روی موجودات بیگانه هستند. در محتوای این بازی، قرار است که با بخشی از موضوعات مطرح در بین نظریات توطئه آشنا شده و این بار به استقبال بیگانگان و فرازمینی‌ها بروید. آزمایشات دانشمندان بر اثر یک اتفاق از کنترل خارج شده و بیگانگان شروع به کشتن پرسنل و دانشمندان می‌کنند. شرایطی بحرانی رخ داده و این موجودات با رفتارهای پیش‌بینی نشده را در هر کجای این آزمایشگاه می‌توان دید.

با وقوع این اتفاقات، دولت به دلیل جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت عمومی از بازگو کردن رویداد مذکور سر باز زده و گروهی از افراد کاربلد را برای متوقف ساختن فعالیت بیگانگان اعزام می‌کند. در این بازی شما به عنوان یکی از اعضای همین تیم نقش‌آفرینی می‌کنید. با ورود به آزمایشگاه مخفی، مشاهده می‌شود که بیگانگان آنجا را به فضایی تاریک و ترسناک تبدیل کرده‌اند. اکنون وظیفه شما این است که هیولاها را یکی پس از دیگری شکار کرده و از اسرار مخفی این آزمایشگاه پرده‌برداری کنید. هم اکنون می توانید بازی Opposition Squad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Opposition Squad :

– دارا بودن ده‌ها سلاح جنگی مختلف برای حضور در آزمایشگاه مخفی

– امکان استفاده از اسلحه رگبار برای کشتار عظیم بیگانگان

– امکان نقش‌آفرینی در سطوح مختلف بازی

– قابلیت بازدید از اتاق‌های مختلف برای شکار هیولاها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Opposition Squad 1 150x84 - دانلود بازی Opposition Squad 1.2 - آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Opposition Squad 2 150x84 - دانلود بازی Opposition Squad 1.2 - آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Opposition Squad 3 150x84 - دانلود بازی Opposition Squad 1.2 - آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت Opposition Squad 4 150x84 - دانلود بازی Opposition Squad 1.2 - آزمایشگاه مخفی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR