دانلود Sublime Merge 2 Build 2077 x64 / Portable – ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها

دانلود Sublime Merge 1.0.0.1 Build 1107 - ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها

 

دانلود Sublime Merge

| ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها |

 

Sublime Merge 2 Build 2077 x64 / Portable نام یک نرم افزار جدید و پیشرفته از کمپانی نرم افزاری سابلایم اچ‌کیو (Sublime HQ) است. این شرکت نرم افزاری، مدت‌هاست به دلیل عرضه ویرایشگر متن فوق‌العاده‌ای تحت عنوان سابلایم تکست (Sublime Text) توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه‌دهندگان از آنِ خود کند. یکی از مسائلی که بسیاری از توسعه‌دهندگان در فعالیت‌های تیمی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، وقوع تداخل در بین کدها است. این مشکل در پاره‌ای از مواقع منجر به حذف شدن برخی از کدها شده و زحمات برنامه‌نویسان را هدر می‌دهد. ویرایشگر کد جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، سابلایم مرج (Sublime Merge) نام دارد. این ابزار قادر است فضایی زیبا را برای کدنویسی برای شما فراهم کند تا به واسطه آن بتوانید تداخل و یا کانفلیکت‌ها در بین کد را نیز از طریق گیت (Git) مرج کنید.

سابلایم مرج، دارای یک ویژگی قدرتمند و یکپارچه جهت مرج کردن است که امکاناتی همچون جستجو در بین کامیت‌ها، اعمال دستور از طریق خط فرمان، تاریخچه کد و فایل، های‌لایت کلمات کلیدی در متن و … را در اختیار شما توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید نسخه‌های مختلف از کدها را در نمایی زیبا و یکپارچه مشاهده نموده و در صورت نیاز، اقدام به بازیابی نسخه‌های دلخواه خود کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور دارای امکانی تحت عنوان سرزنش (Blame) است که همانطور که از نام آن بر می‌آید، به واسطه آن می‌توانید مسبب کامیت شدن کدهای مخرب را مشاهده کرده و با چند کلیک ساده، نسخه مربوطه را پیدا کرده و در صورت نیاز اقدام به بازیابی و ترمیم پروژه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Sublime Merge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sublime Merge :

– دارا بودن ابزار یکپارچه مرج کردن

– امکان رفع کانفلیک کدها در یک نمای سه پنله

– دارا بودن پرفرمنس فوق‌العاده بالا همانند سابلایم تکست

– نمایش دقیق بخش‌های متفاوت کدها

– دارا بودن خط فرمان یکپارچه

– امکان جستجوی آسان و سریع

– قابلیت تشخیص سریع مسبب کامیت شدن کدهای دارای مشکل و زمان دقیق آن

– امکان نمایش دادن کلمات کلیدی در رنگ‌های مجزا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sublime Merge.cover1  300x152 - دانلود Sublime Merge 2 Build 2077 x64 / Portable - ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR