دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 – نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 - نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

 

دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy برای اندروید

| نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید |

 

Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، ساخته شده توسط کمپانی ادوبی (Adobe) است که امکانات متعددی در زمینه ویرایش عکس، ساخت کلاژ و … را در گوشی و تبلت‌های اندروید در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌دهد. این نرم افزار در واقع یک راهکار جالب، سریع و آسان برای ساخت آثار گرافیکی خیره‌کننده با کمترین میزان مهارت در دنیای گرافیک دیجیتالی است. در واقع هر فردی می‌تواند با نصب و استفاده از این برنامه، ایده‌های خلاقانه خود را در قالب آثاری گرافیکی و حیرت‌انگیز در معرض نمایش قرار دهد.

این برنامه، مجموعه‌ای از قالب‌های از پیش آماده شده را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را وارد محیط برنامه کرده و با افزودن متن و یا اعمال فیلترهای گرافیکی و زیبا، تصاویر خود را نهایی کنید. این برنامه کاربرد گسترده‌ای در زمینه ایجاد کلاژ، تایپوگرافی و … داشته و علاقه‌مندان به حوزه گرافیک می‌توانند نهایت استفاده را از آن ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Spark Post: Graphic design made easy برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Spark Post: Graphic design made easy :

– امکان ساخت انیمیشن‌های ویدیویی با استفاده از تمپلیت‌های آماده

– امکان تعریف فیلترهای جدید و فوق‌العاده برای تصاویر

– امکان تغییر سایز خودکار تصاویر

– قابلیت تغییر در رنگ اشیاء

– امکان ساخت تصاویر تایپوگرافی با فونت‌های بسیار زیبا

– توانایی ایجاد کلاژ‌های بسیار زیبا و جذاب

– مناسب برای فعالان در شبکه‌های اجتماعی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Spark Post1 85x150 - دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 - نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید Adobe Spark Post2 85x150 - دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 - نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید Adobe Spark Post3 85x150 - دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 - نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید Adobe Spark Post4 85x150 - دانلود Adobe Spark Post: Graphic design made easy 2.2.0 - نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30.52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR