دانلود Komodo Edit 11.1.1 Build 91089 – نرم افزار ویرایشگر برنامه‌نویسی

دانلود Komodo Edit 11.1.1 Build 91089 - نرم افزار ویرایشگر برنامه‌نویسی

 

دانلود Komodo Edit

| نرم افزار ویرایشگر برنامه‌نویسی |

 

Komodo Edit 11.1.1 Build 91089 نام نرم افزاری جدید و رایگان در زمینه ویرایشگر کد و متن برای افرادی است که نیاز به یک جایگزین مناسب برای نوت‌پد (Notepad) ویندوز دارند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند فایل‌های متنی در انواع فرمت‌ها را باز کرده و محتوای آن را مشاهده و در صورت تمایل آن را تغییر دهد. در حال حاضر، تعداد بسیاری از نرم افزارهای ویرایشگر متن برای ویندوز وجود دارند که کاربران با هر نوع نیاز با یک جستجوی ساده می‌توانند گزینه مناسب را انتخاب کنند. این برنامه از امکان شناسایی کلمات کلیدی مربوط به زبان‌های PHP, Python, Ruby, Tcl, Perl, JavaScript, CSS, HTML, RHTML و … به طور کامل پشتیبانی داشته و یک گزینه مناسب برای کدنویسی در این زبان‌ها به شمار می‌رود. 

رابط گرافیکی این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده که توسعه‌دهندگان را در همان نگاه اول به خود جذب می‌کند. علاوه بر این، شما تنها با یک کلیک ساده می‌توانید ساخت پروژه جدید را آغاز کرده و از امکاناتی همچون جستجوی متن، بررسی املای کلمات و … بهره‌مند شوید. این برنامه، امکاناتی مناسب در زمینه کدنویسی به زبان‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان آن را در رده ابزارهای ویرایشگر متن و یا حتی یک محیط توسعه (IDE) حرفه‌ای به شمار آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Komodo Edit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Komodo Edit :

– امکان تکمیل خودکار کدها با استفاده از پیشنهاد کلمات پراستفاده

– امکان جستجو و جابه‌جایی سریع بین قسمت‌های مختلف از کد

– امکان عیب‌یابی سریع پروژه‌ها با مشاهده آخرین تغییرات

– قابلیت شخصی‌سازی تولبار نرم افزار متناسب با نیاز کاربر

– سازگاری با نود. جی‌اس (Node.JS)

– امکان همگام‌سازی خودکار کدها بین چند سیستم مختلف

– فراهم‌سازی امکان کدنویسی در پروژه‌های تیمی

– توانایی نمایش کلمات کلیدی با رنگ شاخص

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Komodo Edit.cover1  300x188 - دانلود Komodo Edit 11.1.1 Build 91089 - نرم افزار ویرایشگر برنامه‌نویسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR