دانلود DBConvert for Firebird and MySQL 1.5.8 – مهاجرت از Firebird به MySQL

دانلود DBConvert for Firebird and MySQL 1.5.8 - مهاجرت از Firebird به MySQL

 

دانلود DBConvert for Firebird and MySQL

| نرم افزار مهاجرت از Firebird به MySQL |

 

DBConvert for Firebird and MySQL 1.5.8 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند برای توسعه‌دهندگانی است که قصد دارند پایگاه داده‌ مربوط به محصول نرم افزاری خود را از اینتربیس (Interbase)/فایربرد (Firebird) به مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL) منتقل کنند. مهجارت از یک نوع پایگاه داده به نوعی دیگر، کاری پرخطر و پیچیده است که در فرآیند مهاجرت دستی، امنیت اطلاعات را تا حد زیادی در معرض خطر قرار می‌دهد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در نهایت سهولت پایگاه داده مورد استفاده اپلیکیشن خود را به مای‌اس‌کیو‌ال منتقل کنید.

این نرم افزار، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید پایگاه داده خود را به آسانی از اینتربیس/فایربرد به مای‌اس‌کیو‌ال (و برعکس) منتقل کرده و در این راه، ارورهای احتمالی را نیز از بین ببرید. این برنامه راهکاری امن و ساده را در پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید در کمترین مدت زمان ممکن، پایگاه داده خود را به یک دیتابیس جدید منتقل کنید. علاوه بر این، امکانی نیز برایتان مهیا شده تا بتوانید ضمن فیلتر کردن داده‌ها، فقط آیتم‌های دلخواه خود را به دیتابیس مقصد منتقل نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار DBConvert for Firebird and MySQL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DBConvert for Firebird and MySQL :

– فراهم‌سازی امکان کار از طریق رابط گرافیکی و یا خط فرمان

– امکان ذخیره دیتا بر روی SQL Dump و یا PHP Script برای انتقال به مای‌اس‌کیو‌ال

– پشتیبانی از کلیدهای خارجی در جداول

– سازگاری کامل با تمامی نسخه‌های فایربرد و مای‌اس‌کیو‌ال

– امکان فیلتر کردن داده‌ها برای انتقال دادن آیتم‌های انتخابی به دیتابیس مقصد

– امکان تغییر نام دادن آبجکت‌ها پیش از انتقال

– تشخیص ارورها پیش از فرآیند انتقال به دیتابیس جدید

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DBConvert for Firebird and MySQL.cover1  300x216 - دانلود DBConvert for Firebird and MySQL 1.5.8 - مهاجرت از Firebird به MySQL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR