دانلود بازی Sniper 3D – 2019 1.5 – تک‌تیرانداز خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper 3D - 2019 1.5 - تک‌تیرانداز خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper 3D – 2019 برای اندروید

| بازی تک‌تیرانداز خبره برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper 3D – 2019 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Timuz Games است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری عناوین اکشن باشید، احتمالا تجربه تیراندازی در بازی اسنایپر 3 بعدی تا مدت‌ها برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود. این بازی جدید، سعی بر آن دارد تا پلیر را با محیطی نزدیک به واقعیت از دیدگاه یک تک‌تیرانداز خبره ببرد. در این بازی به عنوان یک تک‌تیرانداز خبره نقش‌آفرینی خواهید کرد که بر روی پشت‌بام ساختمان‌های شهر مستقر شده و وظایف را به انجام می‌رساند. در هر مرحله از این بازی، یک هدف خاص برای شما تعیین خواهد شد که باید با نشانه‌گیری دقیق‌تان، آن‌ها را از پای درآورید.

عمده چالشی که در این بازی با آن مواجه هستید، نشانه‌گیری صحیح قربانیان است. هریک از اهداف تعیین شده برای شما، عضو باندها و فرقه‌های تبهکاری هستند که قرار است نقشه‌های آنان با شلیک شما نقش بر آب شود. علاوه بر این، شما می‌توانید به جای تیراندازی مستقیم به این اهداف، کامیون‌های حامل سوخت را نیز نشانه‌گیری کرده و با منفجر کردن آنان، شمار بسیاری از اهداف را به صورت یکجا از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Sniper 3D – 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper 3D – 2019 :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان برای یادگیری و تمرین

– امکان نقش‌آفرینی در ده‌ها ماموریت جذاب و نفس‌گیر

– دارا بودن گیم‌پلی خلاقانه و شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت

– مناسب برای علاقه‌مندان به عناوین اکشن و اول شخص

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 74 + 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR