دانلود کتاب جاوا برای انسان‌ ها – Java For Humans: Learn to Code Life

دانلود کتاب جاوا برای انسان‌ ها - Java For Humans: Learn to Code Life

 

دانلود کتاب جاوا برای انسان‌ ها

| Java For Humans: Learn to Code Life |

 

کتاب جاوا برای انسان‌ ها (Java For Humans: Learn to Code Life) نام یک کتاب الکترونیکی جدید برای آن دسته از عزیزانی است که علاقه‌مند به کدنویسی و یادگیری زبان برنامه‌نویسی جاوا هستند. اگر شما هم به دنبال روشی جهت یادگیری آسان زبان برنامه‌نویسی جاوا هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب جاوا رای انسان‌ها را از دست ندهید. تمرکز اصلی این کتاب، آموزش مهارت کدنویسی جاوا برای افراد مبتدی است و سعی بر آن دارد تا از افراد تازه‌کار، یک دولوپر حرفه‌ای بسازد! هریک از مفاهیم برنامه‌نویسی که در این کتاب تشریح می‌شود، به نحوی است که افراد مبتدی نیز بتوانند به طور عمیق نسبت به آن احاطه پیدا کنند. برای تفهیم بهتر دروس مختلف، مثال‌های متعددی آورده شده است که مطالعه آن‌ها شما را در درک بهتر مفاهیم کمک خواهد کرد.

به گفته نویسنده این کتاب، هر فردی که حتی ذره‌ای علاقه‌مند به برنامه‌نویسی باشد، می‌تواند از خواندن محتوای این کتاب به درک عمیق‌تری از جاوا برسد. در حال حاضر، زبان برنامه‌نویسی جاوا یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها درسراسر دنیاست و از آن برای پیاده‌سازی انواع اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و … در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از دوره‌های آموزشی، بعد از مدتی مخاطب را سردرگم کرده و در مواقع بسیاری فرد را به کلی از یادگری منصرف کرده‌اند. در این کتاب، سعی بر آن بوده تا جاوا را مطابق با تجربیات خود در دنیای واقعی یاد بگیرید تا به صورت عملی بتوانید از این مهارت در پروژه‌های بزرگ استفاده کنید. هم‌اکنون می‌توانید کتاب جاوا برای انسان‌‌ها را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Lincoln W Daniel
تعداد صفحات: 112
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR