دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 – ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید

دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 - ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید

 

دانلود بازی Rumble Stars Soccer برای اندروید

| بازی ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید |

 

Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Frogmind است. به حیوانات جنگل هم فرصت دهیم؛ شاید آن‌ها هم ستارگان فوق‌العاده‌ای در دنیای فوتبال باشند! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های ورزشی آماده کرده‌ایم، یک عنوان کاملا جدید، جذاب و مهیج با گرافیک بسیار عالی است که شما را به دنیای فوتبال و این بار از نگاه حیوانات جنگل می‌برد. در این بازی، شاهد صحنه‌هایی خیره‌کننده و جذاب از حرکات و تکنیک‌های ناب فوتبالی از سوی حیوانات هستیم و برخی ازا ین حرکات نیز در نوع خود بسیار بی‌نظیر و چشم‌نواز هستند!

خصوصیتی که در همین مدت زمان اندک، منجر به محبوبیت بسیار بالای این بازی شده است، توانایی رقابت آنلاین با دیگر حریفان از سراسر دنیاست. دنیایی خیره‌کننده و جذاب اب حضور حیواناتی همچون میمون، خرس پاندا، سگ، سلطان جنگل و … برای پیروزی در میدان مسابقه فوتبال! شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، یک مسابقه تازه با حریفانی واقعی از سراسر دنیا را آغاز کرده و همواره سعی در بهبود رتبه خود داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Rumble Stars Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rumble Stars Soccer :

– امکان تجربه مسابقات فوتبال در قالب حیوانات جنگل

– دارا بودن کاراکترهایی حماسی با خصوصیات منحصر به فرد

– امکان یادگیری مهارت‌های جدید و دیدنی در دنیای فوتبال

– امکان ساخت و ارتقای تیم‌های شخصی

– قابلیت رقابت با دیگر حریفان از سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rumble Stars Soccer 1 113x150 - دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 - ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید Rumble Stars Soccer 2 113x150 - دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 - ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید Rumble Stars Soccer 3 113x150 - دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 - ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید Rumble Stars Soccer 4 113x150 - دانلود بازی Rumble Stars Soccer 1.2.6.1 - ستارگان فوتبال (آنلاین) برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR