دانلود مولودی گلچین ولادت امام محمد باقر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود مولودی گلچین ولادت امام محمد باقر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود گلچین مولودی ولادت امام محمد باقر (ع)

|‌ با نوای حاج میثم مطیعی |

 

مولودی ولادت امام محمد باقر (ع) مجموعه جدید و گلچین شده از حاج میثم مطیعی است که طی چند سال گذشته تاکنون در هیئات مختلف به اجرا درآمده و هم‌اکنون به طور یک‌جا در اختیار شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم قرار می‌گیرد. به مناسبت فرا رسیدن اول رجب سال 1440 هجری قمری که مصادف با ولادت امام محمد باقر (ع) است، مجموعه جدیدی از فایل‌های صوتی مناسب برای مولودی را به خدمت شما کاربران عزیز و محترم ارائه خواهیم کرد. امام محمد باقر (ع) ملقب به باقرالعلوم، پنجمین پیشوای شیعیان جهان اسلام است که در نخستین روز ماه رجب سال پنجاه و هفت هجری قمری در شهر مدینه چشم به جهان گشودند.

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سراسر ایران اسلامی در جشن و سرور است. بدین منظور از امشب در سراسر ایران اسلمی به ویژه در مساجد، اماکن متبرکه و امامزادگان، مراسم مولودی آن حضرت با حضور عاشقان اهل بیت برگذار می‌گردد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی مجموعه جدید و گلچین شده از مداحی صوتی به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که توسط حاج میثم مطیعی از سال 1395 تاکنون در هیئات مختلف به اجرا درآمده است. این مجموعه زیبا از حاج میثم مطیعی هم اکنون با لینک مستقیم از وب‌سایت یاس دانلود قابل دریافت است.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR