دانلود آموزش کار با کتابخانه والی در اندروید استودیو – Learn Android Volley: Manipulating Databases Using PHP & MySQL

دانلود آموزش کار با کتابخانه والی در اندروید استودیو - Learn Android Volley: Manipulating Databases Using PHP & MySQL

 

دانلود آموزش کار با کتابخانه والی در اندروید استودیو

| Learn Android Volley: Manipulating Databases Using PHP & MySQL |

MP4 | | Duration: 2.5 Hours | Language: English

 

آموزش کار با کتابخانه والی در اندروید استودیو (Learn Android Volley: Manipulating Databases Using PHP & MySQL) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر از علاقه‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی اندروید به همراه امکان برقراری ارتباط با پایگاه داده هستید، راهکارهای مختلفی برای توسعه اپلیکیشن به این طریق وجود دارد. استفاده از فایربیس (Firebase)، یکی از روش‌هایی است که گوگل برای تسهیل کار توسعه‌دهندگان ارائه کرده و می‌توانید به صورت کاملا رایگان از آن در پروژه‌های خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید برنامه‌نویسی بک‌اند (Back-end) پروژه را نیز به دست گرفته و خودتان تمام مراحل آن را به انجام برسانید.

دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک دوره جدید و رایگان برای آشنایی با کتابخانه والی (VOLLEY) جهت برقراری ارتباط با پایگاه داده است. در آغاز این دوره، نحوه نصب و راه‌اندازی اندروید استودیو (Android Studio)، زمپ (XAMPP) و همچنین کتابخانه والی آموزش داده شده و با نحوه ارسال درخواست به سمت سرور (PHP/MySQL) نیز به همین طریق آشنایی پیدا خواهید کرد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش کار با کتابخانه والی در اندروید استودیو :

– آشنایی با نصب و راه‌اندازی اندروید استودیو

– آشنایی با نصب کتابخانه والی و پیکاسو

– نمایش شیوه نصب زمپ سرور و کانفیگ آن

– آشنایی با ریکوئست‌های گت (Get) و پست (Post) با استفاده از پی‌اچ‌پی (PHP)

– امکان دریافت ریسپانس سرور

– آشنایی با نحوه ریکوئست دادن برای دریافت تصویر

– آشنایی با کوئری زدن به دیتابیس مای‌اس‌کیو‌ال

– مناسب برای افراد مبتدی در زمینه برنامه‌نویسی کلاینت سرور اندروید

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.11 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR