دانلود Steelray Project Viewer 6.4.2 – نمایش فایل‌های مایکروسافت پراجکت

دانلود Steelray Project Viewer 6.4.2 - نمایش فایل‌های مایکروسافت پراجکت

 

دانلود Steelray Project Viewer

| نمایش فایل‌های مایکروسافت پراجکت |

 

Steelray Project Viewer 6.4.2 نام نرم افزاری است که به واسطه آن می‌توانید فایل‌های مربوط به مایکروسافت پراجکت (Microsoft Project) را بدون نیاز به این نرم افزار اجرا کرده و از امکاناتی همچون پرینت کردن آن‌ها بهره‌مند شوید. مایکروسافت پراجکت یک راهکار مدیریت پروژه است که توسط شرکت مایکروسافت به منظور زمان‌بندی پروژه‌ها، تخصیص منابع، تعریف اولویت، مهلت و … توسعه داده شد. مایکروسافت پراجکت، یک تصویر کلی از پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که به واسطه آن بتوانید جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شود را در آن وارد کرده و سپس پروژه را تا مراحل عملیاتی مدیریت کنید. از آنجا که امکان دسترسی به این ابزار در همه جا میسر نیست، تاکنون ابزارهای مختلفی به عنوان جایگزین آن منتشر شده‌اند که در اینجا به معرفی یک ابزار دیگر در این زمینه به خدمت شما عزیزان آماده‌ایم.

کمپانی استیل‌ری (Steelray)، راهکاری را برای اولین بار در سال 2000 میلادی منتشر کرد که سعی داشت برخی از امکانات این ابزار را در نبود مایکروسافت پراجکت در اختیار مهندسین، معماران و … قرار دهد. از آن زمان تاکنون، این ابزار به طور مداوم در حالت توسعه و پیشرفت بوده و هم‌اکنون تازه‌ترین نسخه این برنامه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید پروژه‌ها را حتی در نبود مایکروسافت پراجکت باز کرده و در صورت نیاز از آن‌ها پرینت بگیرید. در واقع برای جستجو و مدیریت پروژه‌ها در یک سیستم، نیازی به مایکروسافت پراجکت هم نبوده و شما با استفاده از این ابزار جایگزین می‌توانید به امکانات کلیدی آن دسترسی داشته باشید.هم اکنون می توانید نرم افزار Steelray Project Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Steelray Project Viewer :

– قابلیت استفاده توسط افراد و یا سازمان‌ها

– امکان بهینه‌سازی روند پرینت صفحات پروژه

– پیش‌نمایش حرفه‌ای صفحات پیش از پرینت گرفتن

– سازگاری با تمامی نسخه‌های مایکروسافت پراجکت

– امکان مشاهده جزئیات هر پروژه‌ با وضوح بالا

– قابلیت استفاده آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Steelray Project Viewer.cover1  300x201 - دانلود Steelray Project Viewer 6.4.2 - نمایش فایل‌های مایکروسافت پراجکت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید

– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و یک نام و ایمیل دلخواه را در قسمت Name و Email وارد کنید

– از قسمت Product گزینه Steelray Project Viewer را انتخاب کنید

– بر روی Generate کلیک کنید

– از کد فعال سازی ساخته شده در قسمت key برای اکتیو کردن برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR