دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 – تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 - تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 برای اندروید

| بازی تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا |

 

Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی Deltamedia است. اگر شما نیز از دوست‌داران سری بازی‌های استراتژیک و تجربه حضور در رویدادهای تاریخی هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه بازی تاریخ پادشاهی را از دست ندهید. در هر دوره تاریخی، گروهی از افراد به ثبت وقایع و رویدادها مشغول بوده‌اند که به آنان «رویدادنگار» گفته می‌شده است. بر حسب زحمات این افراد بوده که امروزه می‌توانیم نسبت به وقایع صدها سال قبل نیز آگاه باشیم. انسان بر روی زمین، زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده و طی هر قرن، پادشاهان و فرمانروایان مختلفی بر مسند قدرت نشسته‌اند که اسامی بسیاری از آن‌ها را می‌توان در تاریخ یافت.

بازی اندرویدی تاریخ پادشاهی نیز با همین رویکرد شما را به عصری تاریخی برمی‌گرداند. جایی که افراد زندگی ساده و بی‌دغدغه‌ای را تجربه کرده و عموم رعیت مشغول انجام وظایفی همچون کشاورزی، دامپروری و … هستند. ماجراجویی شما در این حال و هوای سنتی، با حضور کارگران، کارفرمایان، جنگجویان و … تکمیل شده و شما می‌توانید با ساخت روستاها و شهرها، وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. البته باید به حضور دشمنان جادویی نیز در این عصر تاریخی اشاره داشت که بسیاری از آن‌ها از دسته غول‌ها و موجودات افسانه‌ای هستند که تنها جنگجویانی شجاع و آموزش دیده توان مقابله با آنان را خواهند داشت. هم اکنون می توانید بازی Kingdom Chronicles 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Kingdom Chronicles 2 :

– دارا بودن محوریت داستانی منظم در عصرهای تاریخی مختلف

– امکان ساخت و توسعه شهرها و مدیریت، مردم، کارگران، جنگجویان و …

– امکان کشف اسرار باستانی و تاریخی

– قابلیت دست‌یابی به قدرت‌های جادویی و ویژه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kingdom Chronicles 2 1 85x150 - دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 - تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا Kingdom Chronicles 2 2 85x150 - دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 - تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا Kingdom Chronicles 2 3 85x150 - دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 - تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا Kingdom Chronicles 2 4 85x150 - دانلود بازی Kingdom Chronicles 2 (Full) 2019.1.600 - تاریخ پادشاهی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 + 195 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR