دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 – گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 - گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Harvest برای اندروید

| بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Harvest 1.1.9 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Creative Mobile Publishing است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم، یکی از محبوب‌ترین عناوین حاضر در بین گیمرهای گوگل پلی است که در آن باز هم زامبی‌‌ها حرف اول را می‌زنند. داستان این بازی، گذشته‌ای آرام و زیبا از زندگی سبزیجات را در یک مزرعه توصیف می‌کند که در آن محصولاتی همچون کدو، فلفل و … زندگی‌ می‌کردند. در روزی از روزها، ناگهان جمعیت قابل توجهی از زامبی‌ها به مزرعه حمله کرده و سعی دارند که دانه گیاهان را به سرقت ببرند.

در این بازی شما موظف هستید که از سلامت گیاهان در برابر حمله زامبی‌ها اطمینان حاصل کرده و آن‌ها را از مزرعه به بیرون برانید. برای متوقف ساختن نقشه شوم زامبی‌ها، شما به طیف وسیعی از سلاح‌ها و عناصر تدافعی دسترسی دارید که با طرح‌ریزی یک استراتژی خاص می‌توانید زامبی‌ها را هرچه سریع‌تر از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Harvest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Harvest :

– امکان رویارویی با زامبی‌ها این بار در قالب گیاهان مزرعه

– قابلیت کشتن 25 نوع مختلف از دشمنان با خصوصیات منحصر به فرد

– دارا بودن 90 مرحله مهیج و جذاب

– گیم‌پلی متفاوت و در عینحال سرگرم‌کننده

– دارا بودن عناصر و جلوه‌های گرافیکی چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Harvest 1 150x84 - دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 - گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Harvest 2 150x84 - دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 - گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Harvest 3 150x84 - دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 - گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Harvest 4 150x84 - دانلود بازی Zombie Harvest 1.1.9 - گیاهان در برابر زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 + 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR